הוארך מעצר המורה שחשודה בעבירות מין בתלמידה

מעצרה של המורה מחיפה החשודה בביצוע עבירות מין בתלמידתה בת ה-14 וחצי שלומדת בבית ספר מיוחד בצפון הארץ, הוארך היום פעם נוספת. אימה של המתלוננת: "מגיע לה עונש - מאמינה שהצדק ייצא לאור"

זמן צפייה: 03:13

מעצרה של המורה מחיפה, שחשודה בביצוע עבירות מין בתלמידתה בת ה-14 וחצי מצפון הארץ, הוארך היום (שני) בפעם השנייה, והיא תישאר במעצר עד ליום חמישי. על פי החשד, המורה ביצעה בתלמידה, שבכיתה ט' בבית ספר לחינוך מיוחד, מגע מיני אינטימי שעלול להיקבע כעבירת אינוס.

אימה של התלמידה הגיבה היום לדברים: "אני מאמינה שהצדק ייצא לאור. החלטת בית המשפט מוכיחה שבתי דוברת אמת, ואנו סומכות על המשטרה שתעשה את העבודה. אני עוברת משבר מאוד גדול, מסכת קשיים שאני לא יכולה להסביר. מגיע לה (למורה) עונש, הם לא חושבים מה קורה לבת שלי, שהיא בבית חולים, ועל מה שהיא עוברת. המצב הנפשי שלה מאוד קשה".

[brightcove_iframe video_id='news-video-news-flash-part-2208151155' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_k70zy65t' duration='']

עו"ד אלקובי, שמייצגת את המתלוננת, מסרה בבית המשפט הבוקר: "בית המשפט ציין שהחשד התחזק. אנחנו בטוחות שהאמת תצא לאור, יש לנו ראיות חד-משמעיות לעבירות מין חמורות, וכולנו תקווה שעד הדיון הבא כבר יוגש כתב אישום. היו שיחות וידיאו בין המתלוננת לחשודה, במהלכן החשודה ביקשה מהמתלוננת לבצע בעצמה מעשים שנחשבים עבירות מין. אני מאשרת שהכל נעשה בהסכמת המתלוננת - אך זה לא נחשב לצורך החוק".

נטלי בוזגלו, שחשפה את המקרה ומלווה את האם, הוסיפה: "האמא די שמחה שהאריכו את מעצר החשודה, אני מאמינה שהצדק ייעשה, והכל פה לטובת הקטינה".

אימה של החשודה אמרה היום בבית המשפט: "שני דברים לא נכונים נאמרו על ידי המשטרה, אחד - היא (המורה) נחקרה במאי פעם ראשונה, מסרה את הטלפון שלה ושם היו כל התכתובות - והם (המשטרה) לא עשו עם זה שום דבר עד עכשיו. אז על מה הם מסתמכים? כל הראיות שקריות. הבת שלי לא עשתה שום דבר והיא גם לא מסוכנת. היא האדם הכי אדיב שיש, והיא פשוט הייתה טובה מדי כי רצתה לעזור לנערה להתפתח. הכל שקר, תפרו לה תיק. האמא אמרה שתתפור לה תיק, והיא עשתה את זה - כנראה משהו לא התאים לה".

בעימות שהתקיים בחמישי האחרון בין המורה לנערה, התלמידה, שסובלת מבעיות רגשיות, אמרה שנקשרה למורה והתאהבה בה. המורה לא רק שלא עצרה את היחסים האלה, אלא לקחה חלק פעיל בקשר, כולל דרישת תמונות ושיחות טלפון שנבדקות במשטרה.

המורה החשודה בהטרדה מינית של תלמידה
המורה החשודה בהטרדה מינית של תלמידה

בשלב זה נבדק מדוע מערכת היחסים הלכה והתהדקה והמורה לא עצרה זאת או עירבה גורמים נוספים, ואם ידעו בבית הספר, ולמה לא פעלו בנושא.

האם סיפרה בשבוע שעבר כי הם "בסערת רגשות מאוד קשה". לדבריה, "אנחנו לא מצליחים להכיל את כל מה שהבת שלי עברה. לא אנוח עד שהצדק ייעשה והיא (המורה) תקבל את הדין. הבת שלי הייתה בעימות, וזה עשה לה סערת רגשות. היא התאהבה במורה שלה, היא נסתה להתאבד, היא מאושפזת במצב נפשי ירוד. כולם מטפלים בה ותומכים בה. הבת הבינה שהיא הקורבן".

ההודעות מול המורה בפרשת ההטרדות
ההתכתבויות בחקירת המורה בפרשת ההטרדות

עו"ד שני אלקובי סיפרה: "הגשנו חומר רב המעיד באופן חד-משמעי כי התקיים קשר בין המורה לתלמידה ובוצעו עבירות מין חמורות. אנחנו בטוחות שיוגש בתיק הזה כתב אישום חמור".