התעללות מינית מתמשכת: שלושה מואשמים בפגיעה בבת משפחתם

שני אחיה ודודה של הנפגעת, מואשמים שביצעו בה עבירות מין במשך קרוב לארבע שנים - מאז הייתה בת 14 וחצי. אחיה בן ה-23 נאשם שביצע בה מעשי סדום, מעשים מגונים רבים ואף אינוס. אחיה הנוסף, בן ה-22, במשך שנה וחצי ביצע מעשים דומים. דודה, נוסף על כך, תיעד אותה ללא ידיעתה

אזיקים
אזיקים | צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד דודה ושני אחיה של מתלוננת מהמרכז, בגין עבירות מין שביצעו בה החל מגיל 14 וחצי. מכתב האישום עלה כי במשך כארבע שנים, ביצע בה הנאשם הראשון, בן ה-23, מעשי סדום ומעשים מגונים רבים, ולאחר שמלאו לה 18 גם ביצע בה מעשה אינוס.

הנאשם השני, בן ה-22, החל משנת 2017 ולמשך כשנה וחצי, ביצע באחותו גם הוא מעשי סדום ומעשים מגונים. בנוסף, במהלך שנת 2021, ביצע הנאשם השלישי בן ה-53, מעשים מגונים רבים במתלוננת, שהינה אחייניתו – חלקם בהיותה קטינה וחלקם לאחר שמלאו לה 18. כמו כן, צילם הנאשם השלישי את המתלוננת ללא ידיעתה.

השלושה ביצעו את המעשים תוך הפעלת כוח, אמצעי לחץ ואיומים, ואף ניסו להניע את המתלוננת שלא להתלונן נגדם. לנאשם הראשון יוחסו עבירות של אינוס בן משפחה, מעשה סדום בקטין שטרם מלאו לו 16 על ידי בן משפחה בנסיבות מחמירות, מעשה סדום בקטין על ידי בן משפחה, ניסיון למעשה סדום בקטין שטרם מלאו לו 16 על ידי בן משפחה, מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 16 על ידי בן משפחה, מעשה מגונה בקטין על ידי בן משפחה והדחה בחקירה בנסיבות מחמירות.

לנאשם השני יוחסו עבירות של מעשה סדום בקטין שטרם מלאו לו 16 על ידי בן משפחה בנסיבות מחמירות, מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 16 על ידי בן משפחה והדחה בחקירה בנסיבות מחמירות. לנאשם השלישי יוחסו עבירות של מעשה מגונה בקטין על ידי בן משפחה, מעשה מגונה, הדחה בחקירה בנסיבות מחמירות, ופגיעה בפרטיות.

כשנחשפה הפרשה נעצרו גם הוריה של המתלוננת, שנחשדו בכך שידעו על עבירות המין שביצעו בה אחיה, אך לטענתה הם התעלמו ותקפו אותה באלימות. ההורים שוחררו בעקבות התיישנות של העבירות.