תושב י-ם מואשם בעבירות מין בקטינים: "התסיס את השיח כדי להביא לסיפוק מיני"

נתנאל אסרף בן ה-33 מואשם בעשרה סעיפים שונים בעקבות הטרדות חוזות של קטינים דרך כמה אפליקציות. הוא נהג לשלוח תמונות של איבר מינו וגרם לקורבנות לקלל ולהשפיל אותו על מנת לגרות אותו ולהגיע לסיפוק מיני

Anonymous,male,on,a,laptop,at,night.,concept,of,internet
פדופיל, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שישי) כתב אישום נגד נתנאל אסרף בן ה-33 בגין ביצוע עבירות מין בקטינים באפליקציות שונות. אסרף, תושב ירושלים, מואשם בין היתר במעשה מגונה בקטין, סחיטה באיומים, הטרדה מינית ועוד.

על פי האישום, אסרף נהג לשלוח תמונות של איבר מינו, בעיקר לקטינים, תחת פרופילים בדויים שפתח במספר אפליקציות. הוא נהג לשלוח קללות בעלות אופי מיני במטרה שהצד השני ישפיל אותו ויילעג לו ואז התסיס את השיחה בקללות עד שהביא עצמו לסיפוק מיני. "כאשר קיבל הנאשם תגובה, נהג להתסיס את השיח בקללות והתייחסויות מיניות על מנת שהמתלוננים יביאו להשפלתו ולביזיונו וכן לגירויו וסיפוקו המיני", לשון האישום.

בנוסף, כאשר נחסם או לא קיבל מענה מהקורבנות, אסרף היה מחליף את תמונות הפרופיל שלו לאלה של הקורבנות ושינה את שמו לשמם. הוא היה משתמש בשמם על מנת לפנות לקטינים נוספים על מנת לכתוב להם דברים בעלי אופי מיני.

אסרף מואשם בגין מעשה מגונה בקטין בנסיבות אינוס, סחיטה באיומים בנסיבות מחמירות, הטרדה מינית, הטרדה באמצעות מתקן בזק, פגיעה בפרטיות, מידע כוזב ממחשב, מעשה מגונה, התחזות לאחר, ניסיון לגרם מעשה מגונה והפרת הוראה חוקית.