חשד: התחזה לנערה שנפגעה מינית – כדי לבצע עבירות מין בקטינות

תושב ראשון לציון נעצר בחשד שביקש מילדות לשלוח לו תמונות עירום ולבצע בעצמן מעשים מגונים: "שמעתי שזה מעלה את הביטחון אם בנות שולחות אחת לשנייה תמונות". בקרוב יוגש נגדו כתב אישום

הטרדה מינית ברשת, התכתבות עם קטינה
אחת מהתכתבויות שניהל החשוד עם הקטינה | צילום: דוברות משטרת ישראל

המשטרה הגישה היום (ראשון) הצהרת תובע נגד תושב ראשון לציון בן 19, בחשד לביצוע עבירות מין ברשת החברתית אינסטגרם בילדות בגילאי 9-14. על פי החשד, הצעיר ניהל עם הקטינות שיחות מיניות, זאת בזמן שהציג את עצמו כקטינה שעברה פגיעה מינית. בהמשך, הצעיר ניצל את אמונן של הקטינות ושכנע אותן לשלוח לו סרטונים ותמונות עירום שלהן. "שמעתי שזה מעלה את הביטחון אם בנות שולחות אחת לשנייה תמונות", נכתב באחת ההכתבויות.

בתום חקירה סמויה שנוהלה על ידי מחלקת הנוער בימ"ר מרכז, הצעיר בן ה-19 נעצר שבוע שעבר ונלקח לחקירה, במהלכה הודה כי קיים קשרים מיניים עם קטינות באמצעות מספר חשבונות פיקטיביים באינסטגרם בהם התחזה לקטינה בת 13.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

לראשונה מאז מרץ 2020: פחות מ-1,000 נשאי קורונה פעילים בישראל

רקטה נורתה לשטח ישראל – צה"ל תקף בתגובה עמדה של חמאס

טרגדיה בג'סר א-זרקא: בן 7 נספה בשריפה בביתו, 3 אחיו במצב קשה

האקר מחשבים
האקר מחשבים | צילום: רויטרס

בין הדברים שכתב לקטינות: "אין לך בעיה נגיד לשלוח עם חזיה וזה?", "את יכולה בבגד ים?", "את מכירה אותי וסומכת עליי?" ו-"עברתי הטרדה מינית לפני חודש בבית הספר".

במהלך חיפוש בביתו של הצעיר, נמצאו מכשירי טלפון ומחשב נייד שהכילו חומרים פדופילים בהיקפים גדולים. נגד הצעיר יוגש בימים הקרובים כתב אישום וכן בקשה להארכת מעצרו עד תום התהליכים.