אישום: בן 28 התחזה לנער וביצע עבירות מין ב-26 קטינים ברשת

קובי רוטנברג, תושב בני ברק, מואשם כי השתמש בתמונות ודמויות פיקטיביות, ושוחח עם עשרות קטינים באינסטגרם ובווטסאפ, עד שרכש את אמונם. "קיים עמם שיחות וידאו וביצע מעשים מגונים"

Anonymous,male,on,a,laptop,at,night.,concept,of,internet
פדופיל, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

פרקליטות המדינה הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד קובי רוטנברג בן ה-28 מבני ברק בגין שורת עבירות מין שביצע ב-26 קטינים בטווח הגילים 11-17 ובמספר בגירים. רוטנברג מואשם שהתחזה באינסטגרם ובווטסאפ בזהויות בדויות לנער או נערה והתכתב עם הקטינים.

לפי כתב האישום, בשנתיים האחרונות יצא לעצמו רוטנברג זהויות בדויות ופתח באמצעותן חשבונות פיקטיביים. בין היתר, הזדהה כבן 14, בשמות שונים. הנאשם השתמש בתמונות של צעירים, שאת חלקם הכיר, שמצא ברשתות שונות והתחזה אליהם בדמויותיו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

סוד פרוץ: החשאיות המוגבלת של המוסד

הכתבה שהשאירה אותי עם טעם מריר במיוחד

ח"כ לשעבר קולט אביטל: שמעון פרס תקף אותי מינית

הוא התכתב עם הקורבנות, דיבר בשפתם והתעניין בהם. הוא הציג להם שאלות תמימות כדי לשלוח להם עשרות תמונות וסרטונים הכוללים עירום ותכנים מיניים, כולל איבר מינו, כאשר הסכמתם התקלה במרמה - והם חשבו שמדובר בנער. בכתה האישום נכתב כי "בחלק מהמקרים הסכימו הקטינים לקיים עמו שיחות וידאו, במהלכם ביצע בהם מעשים מגונים ואף גרם להם לבצע מעשים מגונים בעצמם, לשם גירויו או סיפוקו המיני".

הפרשה נחשפה בעקבות פניות שהתקבלו במוקד 105 של המשרד לביטחון פנים ומשטרת ישראל, המיועד לטיפול בדיווחים על פגיעות כלפי קטינים ברשת. בפרקליטות ביקשו להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים.