פרשת הכדורגלנים והקטינות: השחקנים ידעו שמדובר בתלמידות תיכון

מממצאי החקירה עלה כי למרות שטענו שהבנות שיקרו בנוגע לגילן - השחקנים שקיימו יחסי מין עם הנערות ידעו שהן תיכוניסטיות. גורם המעורה בפרשה: "גרסתה של הנערה השנייה אמינה" • פרסום ראשון

זמן צפייה: 04:21

פרסום ראשון: שני הכדורגלנים הבכירים בליגת העל, אשר קיימו יחסי מין עם נערות בנות 15, ידעו שמדובר בתלמידות תיכון אבל לא ידעו שגילן הוא פחות מ-16 שנים - כך עלה מממצאי חקירת המשטרה כפי שנחשפו הערב (רביעי) בחדשות 13. "גרסתה של הנערה השנייה אמינה מאוד", אמר גורם המעורה בפרטים, "החקירה האמיתית החלה אתמול - אחרי שאותה נערה נשמעה".

כאמור, הנערה השנייה מסרה אתמול את עדותה במשטרה במשך תשע שעות. חברתה, המעורבת גם היא בעניין, מסרה עדות בתחילת השבוע. בתום בחינת העדויות יועבר התיק לפרקליטות - שם יוחלט אם לשחקנים הייתה החובה לוודא שאכן מדובר בבנות מעל גיל 18. כמו כן, הפרקליטות תבדוק אם השחקנים הגישו אלכוהול לנערות.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בשלטון המקומי נערכים להכריח את המורים לעבוד אחרי 20.6

בכחול לבן התנגדו לחוק שיזמו להפסקת כהונה לר"מ תחת אישום

העבודות בבית הקברות ביפו הוקפאו; 3 מפגינים נעצרו

שחקני כדורגל ממכבי תל אביב
שחקני כדורגל ממכבי תל אביב | צילום: רויטרס

מקורבים לנערה סיפרו בתחילת השבוע כי היא שרויה במצב נפשי קשה. "היא שברירית מאוד, כמעט לא אוכלת. היא לא מפסיקה לבכות, לא ישנה בלילה". לדברי המקורבים, "מי שראה אותה יודע שאי אפשר לטעות לגבי גילה, היא נראית פחות מגילה. היא לא מצליחה להבין לאיזה עולם אכזר היא נכנסה".

מוקדם יותר סיפר חברם לקבוצה של שני השחקנים כי "הבנות יצרו קשר איתם ברשת החברתית וההתכתבות בידי החוקרים. השחקנים שאלו אותן בנות כמה הן. הן השיבו 'בנות 18'. הם לא בדקו את הגיל האמיתי והבנות הגיעו לבית של אחד מהם".