נוסע אחורה - ומאיץ: דריסת המאבטח בביה״ח וולפסון • תיעוד

בתיעוד מצלמת האבטחה ניתן לראות את החשוד בן ה-28, שהתבקש להזיז את רכבו לאחר שהחנה היכן שאסור, נוסע במהירות, פוגע באיש הביטחון ונמלט

זמן צפייה: 01:47

מתיעוד מצלמת האבטחה מחוץ לבית החולים וולפסון שפורסם היום (חמישי), ניתן לראות חשוד בן 28 מקיים שיחה עם המאבטחים, נוסע לאחור, ולפתע מאיץ ופוגע באחד המאבטחים.

כזכור, ביום שלישי הגיע לבית החולים שבחולון בן 28 עם מטופל, וכשהגיע החנה את רכבו היכן שאסור. המאבטחים דרשו ממנו להזיז את רכבו, וכאמור הוא נמלט תוך שהוא פוגע באחד מהם. כעבור זמן קצר הוא נלכד על ידי המשטרה.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-2002201620' autoplay='0' credit='' desc='לכידת החשוד בדריסת מאבטח בביה"ח וולפסון' kid='1_buqoj7wl' duration='20'']

ניר כץ, מנהל מערך האבטחה בוולפסון אמר לאחר המקרה: "אנו נמשיך לעשות את עבודתנו במסירות וביעילות, בשיתוף משטרת ישראל, על מנת לשמור על תחושת הביטחון של העובדים ושל ציבור המבקרים".

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, מסרה כי "לצערנו אירועי אלימות ותקיפת אנשי צוות בבתי חולים ובחדרי המיון מתרחשים כמעט בכל יום במוסדות רפואיים בארץ. מדובר בתופעה קשה שיש להוקיעה ולשרש אותה מן היסוד. נפעל במלוא הכוח ונפעיל כל סמכות שיש ברשותנו על מנת לוודא שאנשי הצוות שלנו יוכלו לפעול בסביבה בטוחה. אנשי מערכת הבריאות נמצאים בחזית ומעניקים שירות לאוכלוסיה מתוך מסירות רבה ובתוך תנאים מורכבים. אפעל בכל האמצעים על מנת להעניק לצוותים שלנו בביה"ח וולפסון את מלוא הגיבוי ומלוא הביטחון בהגיעם למשמרת. מגיע להם כל הכבוד על המקצועיות והמסירות, ובמיוחד בתקופה עמוסה זו".