עקב תחקיר "ברקוד": בעל הסוכנות הבטיח להחזיר את הכסף - ונעלם

סמי מרדכי, מבעלי סוכנות הנסיעות "סוון טורס", התחייב לפצות את הלקוחות הרבים שעקץ לכאורה. למרות זאת, הוא עלה על מטוס - וברח. "שילמתי 13,500 שקלים ובפועל לא קיבלתי דבר, רק עוגמת נפש"

זמן צפייה: 03:41

לפני קרוב לחודש פורסם בברקוד תחקיר על מעלליו של סמי מרדכי, מבעלי סוכנות הנסיעות "סוון טורס", שעקץ לכאורה לקוחות רבים ושיחק בכספם. בעקבות התחקיר, התחייב סמי בפני לקוחותיו שישיב להם את כספם. אך רבים מהם טוענים כי לא קיבלו את הכסף עד היום.

גל בר, שהזמינה חופשה מהסוכנות ולא קיבלה תמורה, סיפרה: "הזמנתי בתחילת יוני חבילת נופש לכל המשפחה לקפריסין. שילמתי 13,500 שקלים ובפועל לא קיבלתי שום דבר, רק עוגמת נפש. חברת 'סוון טורס' הודיעה שהיא ביטלה את העסקה ובדיעבד לא התבצע שום זיכוי. צפיתי בתחקיר ברקוד על סמי מרדכי מסוכנות 'סוון טורס' וקיבלתי חום. ואני דורשת את כספי בחזרה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

המסת קרחונים ואובדן מקורות מחיה: האפוקליפסה של משבר האקלים

"ננסה לבחור בחיים ולהביא אור": מאות בהלווית החייל דביר שורק

300 קילוגרם סמים בשווי מיליוני שקלים: סוכלה הברחת ענק ממצרים

סוכנות הנסיעות ''סוון טורס''
סוכנות הנסיעות ''סוון טורס'' | צילום: חדשות 13

סמי הסתבך בעבר כשפרסם הגרלה לחופשת סילבסטר בפריז, כשהחליט עוד מראש על הזוכה. "מספר ימים לפני מועד קיום ההגרלה, סמי שולח לי הודעה בוואטסאפ", סיפר רועי בר ציון. "הוא רצה שנהיה הזוכים בהגרלה".

למרות הבטחותיו של סמי לפצות את לקוחותיו, הוא עלה על מטוס והשאיר את הנפגעים הזועמים מול עורך דין מטעמו. קרוב משפחתו אמר ללקוחות שחברת האשראי היא שמעכבת את ההחזרים. אך בבדיקה שנערכה התברר כי לא התקבלו זיכויים מבעלי החברה, מה עוד שבעקבות פרסום התחקיר בברקוד, הוא נחסם לסליקה בחברת האשראי.

תגובת יאיר חן, עורך דינו סמי מרדכי: "בעלי 'סוון טורס' מכחיש את כל הטענות. הטענה של חברות האשראי כי לא הוזנו זיכויים אינה נכונה. כל הנדרש מהלקוחות הוא לפנות לחברותה אשראי ולתבוע את כספם.