"שרה מפחדת ממך": התכתבות העובדת שפוטרה ממעון רה"מ עם עמיתתה

הודעות שהגיעו לידי חדשות 13 חושפות את התכתובת שהתנהלה בין שירה רבן, שהגישה תביעה נגד אשת רה"מ, לעובדת נוספת במעון: "רועדים מפחד שתספרי מה עברת, ידך על העליונה"

זמן צפייה: 03:15

לפני שנה וחצי הגישה שירה רבן, עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה, תביעה נגד שרה נתניהו בגין העסקה פוגענית. לידי חדשות 13 הגיעו תכתובות בין רבן לבין עובדת נוספת במעון, שנכתבו בזמן אמת. על פי כתב התביעה, אותה עובדת הייתה עדה להתעללות לכאורה שעברה רבן ואף חוותה בעצמה לכאורה חוויות קשות מצד אשת ראש הממשלה. התכתובות הוגשו לבית המשפט ומהווים ראיה מרכזית בתביעה של רבן נגד נתניהו.

יום לאחר עזיבת שירה את המעון, כתבה נ', העובדת הנוספת, לרבן: "היא (שרה) בשיחה עם רבקה (פאלוך, יועצת רה"מ) עלייך עכשיו. אני הייתי למטה, שמעתי שהשיחה עלייך שהיא (שרה) פוחדת שלא תדברי ותספרי מה עברת. היא מתה מפחד ממך". רבן, בתגובה, השיבה: "יש לה על מה לפחד".

נתניהו, שרה, ראש הממשלה
שרה נתניהו | צילום: החדשות 13

שבעה ימים אחרי עזיבת רבן את המעון, כתבה נ' לרבן: "היה לי פיצוץ איתה (שרה), עכשיו אין דרך חזרה. היא (שרה) אמרה שאני שכחתי כיפה של אבנר בכיס והיא אומרת שהיא 'לא רוצה שתגעי לו בדברים, לא רוצה שתכנסי לו לחדר', כאילו אני איזו כלבה ברחוב. היא התחילה להשתולל עם הידיים, אמרה לי 'אנחנו נבחן למה שירה הלכה'. אמרתי לה 'בגללך היא יצאה'. היא (שרה) רוצה לכסות את הישבן שלה ומפילה את זה עלי. היא התחילה להשתולל, ואבנר עצר אותה. אין לי מושג למה אני פה עכשיו".

בתגובה, הציעה רבן ל-נ' לעזוב את מקום העבודה, וכתבה "אני עדה שלך להשפלה ולהתעללות". נ' השיבה: "אבל מה עם כל מה שעברתי שם? זה סבל נוראי, הלך לטמיון כל מסירות הנפש שלי. זה הכי עצוב לי". רבן: "זה בדיוק מה שהם רוצים, לגרום לך לפחד מהם. אל תפחדי. כמו כלבלבים הם ירדפו אחרייך בתמורה לשתיקה שלך, ולך יש הרבה מה לשתוק".

בתכתובת נוספת, כתבה נ' לרבן: "רועדים ממך, ידך על העליונה". בתגובה, כתבה רבן: "סיפרתי לרבקה (פאלוך) שהגברת שותה מלא אלכוהול. סיפרתי הכול".

פרקליטה של נתניהו, עו"ד יוסי כהן, מסר בתגובה: "זה כתב תביעה בזוי, מכוער, לא ראיתי מעודי כתב תביעה כזה".

נ' מסרה בתגובה: "יצרתי קשר עם אנשים מסביבת הגברת נתניהו כדי לחזור ולעבוד איתה. הכול קשקוש מקושקש. פשוט רציתי להוריד את שירה רבן מהגב שלי".