העובדת שחשודה בעדות שקר לטובת שרה נתניהו: "פחדתי על מקומי"

ליאורה בביאני, עדה בתיק שירה רבן, אמרה לעובדת נוספת שתובעת את רעיית רה"מ בשיחה שהוקלטה: "אני לא רוצה להגיד לך מה אני עוברת, הוא בטח אמר לך מה אני אומרת באולם ביהמ"ש"

זמן צפייה: 01:34

לאחר שנפתחה חקירה חדשה במעון רה"מ בחשד שאחת העובדות, ליאורה בביאני, נתנה עדות שקר במסגרת משפט שירה רבן לטובת שרה נתניהו - הערב (ראשון) התפרסמה בחדשות 13 הקלטה של בביאני עם עובדת נוספת במעון רה"מ, סילבי, שתובעת את שרה נתניהו.

בשיחה, בביאני אומרת: "אני לא רוצה להגיד לך מה אני עוברת, הוא אמר לך בטח מה אני אומרת באולם ביהמ"ש. מה אני אעשה, אני פחדתי על המקום שלי".

העובדת בתגובה אמרה לה "את צודקת אני גם הייתי עושה אותו דבר. השאלה אם את יכולה להיות חזקה, כי את חזקה את חזקה". בביאן השיבה כי "אני קצת נשברתי ביום חמישי, אין לך אף אחד שמה".

לכתבות נוספות בנושא >> 

עובדות במעון רה"מ חשודות שמסרו עדות שקר לטובת שרה נתניהו

השתטחה על הרצפה והקיאה משתייה: תביעת העובדת נגד שרה נתניהו

שרה נתניהו לאחר הדיון: כל עובד שחובט בי – הופך לכוכב ריאליטי

שירה רבן ובעלה בבית המשפט
שירה רבן ובעלה בבית המשפט | צילום: חדשות 13

ליאורה המשיכה ואמרה: "היום אין לה כבר ברירה, אין לה כבר ברירה. אם היא כתבה את זה, תהיי העוזרת של העוזרת. אני אומרת לה 'כן גברת אין בעיה אני אהיה העוזרת של העוזרת, אני רק עוזרת'".

עו"ד יוסי כהן, פרקליטה של נתניהו, הגיב: "ההקלטות המבושלות הן אוסף שקרים ערוכים ומגמתיים שהדלפתם נועדה לבזות ולהשפיל את שרה נתניהו כדי להשפיע על הליך משפטי וכדי להוציא במרמה כסף מהמדינה".

כזכור, בביאני ניגשה ליועצת המשפטית שלומית ברנע פרגו והתוודתה בפניה שנתנה עדות שקר במסגרת משפט שירה רבן. רבן הגישה תביעה נגד נתניהו בטענה להתעללות שספגה במהלך עבודתה. הפרקליטות ביקשה לעכב את המשפט בחודש בשל החקירה.