פרקליט שרה נתניהו נגד יועמ"שית משרד רה"מ: "זממה להפיל אותה"

עו"ד יוסי כהן החריף את הטון נגד שלומית ברנע פרגו, וטען כי מאז 2010 היא פועלת נגד נתניהו ורעייתו • היום: דיון בתביעת שירה רבן, עובדת מעון רה"מ לשעבר, בגין התעללות בה

זמן צפייה: 01:21

פרקליטה של שרה נתניהו, יוסי כהן, החריף את הטון נגד יועמ"שית משרד המשפטים שלומית ברנע פרגו וטען היום (שני) שהיא זממה להפליל את בני הזוג נתניהו עוד משנת 2010. זאת, לאחר שביקש לזמן אותה לעדות על מנת לחקור אותה חקירה נגדית בעניין התלונות נגד הגברת נתניהו. המדינה מתנגדת להבאת פרגו לעדות.

בתוך כך, בפתח הדיון שמתקיים בתביעת שירה רבן, עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה, שהתלוננה על התעללות מצד אשת ראש הממשלה אמר כהן לשופט: "ברנע פרגו תצטרך להתייצב פה ולהסביר למה היא עשר שנים רודפת את ראש הממשלה ורעייתו. היא עשתה מעשה חמור מאוד ומנסה לעשות תחבולות נגד ראש הממשלה".

לכתבות נוספות בנושא >> 

פרקליטה של שרה נתניהו ביקש לזמן לעדות את יועמ"שית משרד רה"מ

בעקבות הטענות החדשות נגד שרה נתניהו: הפרקליטות פתחה בבדיקה

יועמ"שית משרד רה"מ: "טענות על התעמרות של שרה נתניהו בעובדים"

שלומית פרגו ברנע, היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה לשעבר
שלומית פרגו ברנע, היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה לשעבר | צילום: חדשות 13

כאמור, בשבוע שעבר פורסם לראשונה בחדשות 13 כי פרקליטה של אשת ראש הממשלה ביקש מבית הדין האזורי לעבודה לזמן לעדות את היועמ"שית של משרד ראש הממשלה שלומית ברנע פרגו, בטענה כי היא עוינת את הגברת נתניהו. עוד טען כהן כי היועמ"שית היא זו שכתבה מכתבים למנדלבליט בעניין יחס לא ראוי של אשת רה"מ לעובדים במעון. לטענתו, בכוונתו לחקור אותה חקירה נגדית קשה.

בשבוע לפני כן פורסם כי בעקבות העדויות החדשות נגד אשת ראש הממשלה הפרקליטות החלה לבדוק את הטענות, ובתום הבדיקה יתנו חוות דעת משפטים ליועמ"ש האם לפתוח בחקירה פלילית.

שרה נתניהו
שרה נתניהו | צילום: רויטרס

בפרקליטות כבר נמצאים בעיצומה של בדיקת העדויות החדשות יחד עם העדויות הישנות. בחודש מרץ היועמ"שית של משרד ראש הממשלה שלחה מכתב ליועמ"ש מנדלבליט ובו טענות על התנהלותה של נתניהו כלפי עובדים במעון. בימים האחרונים, ברנע שומעת את העדויות ומעבירה ליועמ"ש.

מוקדם יותר באותו יום, גורם בכיר במעון ראש הממשלה טען כי יום לאחר חשיפת העדויות החדשות נגד אשת ראש הממשלה, בהן נטען שנתניהו התייחסה לעובדים באופן לא ראוי, אחת המתלוננות סולקה מהמעון. לדברי הגורם, אב הבית במעון אפי אזולאי צעק על העובדת ואף איים לפטר אותה. ממשרד רה"מ נמסר כי "העובדת לא פוטרה. אין שום שינוי בסטטוס ההעסקה של העובדת".