שרה נתניהו לאחר הדיון: כל עובד שחובט בי - הופך לכוכב ריאליטי

אשת ראש הממשלה תקפה את התקשורת לאחר הדיון שנערך בבית המשפט ועסק בתביעת שירה רבן. "כל מי שמוצא את עצמו מחוץ לעבודה בבית רה"מ יודע שהוא יכול לסחוט כספים מהמדינה ולהתפרסם על חשבוני"

זמן צפייה: 02:46

אשת רה"מ שרה נתניהו תקפה הערב (שני) את התקשורת, לאחר שמוקדם יותר נערך דיון בבית המשפט על תביעת עובדת מעון ראש הממשלה שירה רבן, ואמרה כי "הפכתי או תוכנית ריאליטי או תוכנית 'לחבוט בשרה נתניהו'".

"חזרתי עכשיו מדיון הזוי באמת. בזבוז כספי מדינה במשך שנתיים על שטויות ושקרים של עובדים במעון רה"מ, שמקבלים חיבוק ועידוד מהתקשורת לחבוט בי", הוסיפה אשת רה"מ. "זאת הנישה שפתחו לי לפני למעלה מ-24 שנה. כל מי שמוצא את עצמו מחוץ לעבודה יודע שהוא יכול לסחוט כפסים מהמדינה, לקבל חיבוק מהתקשורת ולהיות כוכב ריאליטי".

לכתבות נוספות בנושא >> 

שרה נתניהו בתביעת שירה רבן: "פוחדת לפעמים מהעובדים במעון"

שרה נתניהו בתביעה של מני נפתלי: "בריון גס רוח. שפל המדרגה"

במשטרה בוחנים אפשרות לפתוח בחקירה פלילית נגד שרה נתניהו

שרה נתניהו אשת ראש הממשלה
שרה נתניהו אשת ראש הממשלה | צילום: חדשות 13

"הם רוצים לסחוט את המדינה ולהתפרסם על חשבוני", תקפה שרה נתניהו. "אני ממש מעריכה את כל האנשים שבאו לבית המשפט לתמוך בי, אבל גם את מי שלא בא".

מוקדם יותר, במהלך הדיון בעניין התביעה שהגישה נגדה רבן בגין התעללות שספגה במהלך עבודתה, מסרה רעיית ראש הממשלה את עדותה בנוגע לטענות ליחס לא הולם ואף התעמרויות שמייחסת אליה רבן. "להיות בבית שיש בו עובדים לפעמים זה לחיות עם האויב. לעיתים אני ממש פוחדת, שאם אומר לעובד מסוים שלום, אני תוהה מה הוא יגיד. זאת תחושה של סטרס מתמשך", אמרה שרה נתניהו.

שרה נתניהו
שרה נתניהו | צילום: רויטרס

"עשו לי דמוניזציה במשך שנים, נוח להפיל עליי הכול", הוסיפה. "מה שרבן אומרת זה שקר. בקושי הכרתי וראיתי אותה. אני יושבת כבר 25 שנים על הנישה של 'לתבוע את שרה'. יש עובדים שרוצים לסחוט ממני כספים. בתקופה שבעלי לא היה ראש הממשלה הכול היה טוב ויפה, כשהוא חזר - זה שב לקדמותו". עוד הוסיפה נתניהו: "מני נפתלי הוא חלק מהקליקה של רבן. הוא התקשר אישית למאות אנשים על מנת ללחוץ עליהם". "מה שרבן עשתה זו שפיכות דמים שלי", אמרה אשת ראש הממשלה.

בהתייחס לתנאי העבודה של רבן, אמרה שרה נתניהו כי נילי קדוש, עובדת מעון ראש הממשלה שעבדה עם רבן וטענה בתצהיר שהוגש לבית המשפט כי "כל סיפוריה מומצאים", הייתה זו שקבעה את סדר היום של רבן. "קדוש קבעה את שעות העבודה, לא אני. רבן הייתה שתולה בבית". עוד ציינה אשת ראש הממשלה: "לא דרשתי שהיא תגיע לעבודה בערב יום כיפור".

שירה רבן ובעלה בבית המשפט
שירה רבן ובעלה בבית המשפט | צילום: חדשות 13

במהלך עדותה, קדוש הודתה בבית המשפט שעורך דינה של נתניהו, יוסי כהן, נתן לה את התצהיר והיא חתמה עליו. עורכת הדין לנדאו, המייצגת את רבן הטיחה בה את המסרונים שכתבה לרבן בזמן אמת נגד שרה נתניהו, וקדוש משיבה: "הכול קשקוש. הכול זה בכאילו". כאמור, אתמול פורסם כי היא טענה בתצהיר שהוגש לבית המשפט כי "כל סיפוריה מומצאים - שרה נתניהו נהגה בי בכבוד ובנימוס. אני מביעה זעזוע וסלידה ממה שרבן טוענת".

בתגובה לדבריה של אשת ראש הממשלה, אמר השופט: "אני רואה שיש לך המון מטען, בואי ננסה להתקדם לכל מה שקשור לתביעה". היא השיבה: "יש גבול לשקרים. זאת הזדמנות להגיד את מה שיש לי אחרי 23 שנים של הנרטיב נגדי. אני מרגישה שזאת התעללות, שהתקשורת באמצעות עורכת הדין הזאת רוצה להתעלל בי".