החשד: ספיר נחום נרצחה בגלל דרישתה לכספי מזונות

לאחר שזוהתה גופתה של הצעירה מעכו שנעדרה במשך 11 ימים, במשטרה מעריכים כי סכסוך בנוגע לדמי מזונות הוא זה שגרם לבן זוגה לשעבר לרצוח אותה. בנוסף, מעריכים במשטרה כי הרצח לא בוצע על ידי אדם אחד

זמן צפייה: 00:44

11 ימים נעדרה ספיר נחום בת ה-24 מעכו, והערב (שני) זוהתה גופתה, שנמצאה אתמול סמוך ליישוב אבטין שבצפון. ההערכה במשטרה היא כי נחום נרצחה בין היתר בגלל דרישתה מבן זוגה לשעבר לכספי מזונות.

בנוסף, מעריכים במשטרה כי הרצח לא בוצע על ידי אדם אחד, בעקבות העובדה כי המקום בו נמצאה הגופה סבוך, וההערכה היא כי אדם נוסף היה צריך לעזור לרוצח לבצע את המעשה. בידי המשטרה יש צילומי אבטחה המציגים את רכבו של החשוד כשהוא נוסע בכביש מסביב למקום שבו נמצאה הגופה.

הגופה נמצאה, בין היתר, בעקבות מידע מודיעיני שהגיע אתמול למשטרת מחוז חוף, מה שגרם למיקוד החיפושים באזור שבו נמצאה הגופה. במשך 11 ימים פעלו במשטרה לאיתורה של נחום, שיצאה מביתה ב-2 ביוני ולא נראתה מאז, וגם היום ממשיך צוות החקירה של ימ"ר חוף לחקור ולפעול בזירת העבירה יחד עם גורמים מקצועיים על מנת לאסוף ראיות.

ספיר נחום
ספיר נחום | צילום: באדיבות המשפחה

מוקדם יותר היום, בדיון הארכתו מעצרו של החשוד המרכזי בחטיפתה ורציחתה של ספיר נחום, בן זוגה לשעבר ואבי ילדיה ולאא חלאילה, השיב החשוד לשאלת חדשות 13 האם הוא קשור בהיעלמותה עם התנועה "לא" מעבר לזכוכית ספסל הנאשמים, ולשאלה האם הוא רצח אותה, השיב גם כן בתנועת "לא". בתום הדיון מעצרו של ולאא הוארך בשמונה ימים.