הליך הזיהוי הושלם: הגופה שאותרה בצפון היא גופתה של ספיר נחום

המשטרה הודיעה היום כי הגופה שאותרה אמש סמוך ליישוב אבטין שבגליל היא גופתה של ספיר נחום בת ה-24 מעכו, אשר נעדרה ב-11 הימים האחרונים. מוקדם יותר הוארך מעצרה של החשוד המרכזי בחטיפתה ורציחתה

זמן צפייה: 02:16

המשטרה הודיעה היום (שני) כי הגופה שאותרה אמש סמוך ליישוב אבטין שבגליל היא גופתה של ספיר נחום בת ה-24 מעכו, אשר נעדרה ב-11 הימים האחרונים, זאת בתום הליך זיהוי שנערך במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2206131646' autoplay='0' credit='דוברות המשטרה' desc='מפקד תחנת עכו, סנ"צ ניר ג′מבר ' poster='' kid='1_6xb1ip58' duration='']

במשך 11 ימים פעלו במשטרה לאיתורה של נחום, שיצאה מביתה ב-2 ביוני ולא נראתה מאז. ואתמול במהלך סריקה חוזרת של שוטרי מחוז חוף בתא שטח סמוך ליישוב אבטין אותרה גופתה. צוות החקירה של ימ"ר חוף ממשיך בשעות האלה לחקור ולפעול בזירת העבירה יחד עם גורמים מקצועיים על מנת לאסוף ראיות.

האחים החשודים בחטיפתה ורציחתה של ספיר נחום
האחים החשודים בחטיפתה ורציחתה של ספיר נחום, ולאא ועלאא חלאילה

מוקדם יותר היום, בדיון הארכתו מעצרו של החשוד המרכזי בחטיפתה ורציחתה של ספיר נחום, בן זוגה לשעבר ואבי ילדיה ולאא חלאילה, השיב החשוד לשאלת חדשות 13 האם הוא קשור בהיעלמותה עם התנועה "לא" מעבר לזכוכית ספסל הנאשמים, ולשאלה האם הוא רצח אותה, השיב גם כן בתנועת "לא". בתום הדיון מעצרו של ולאא הוארך בשמונה ימים.

ספיר נחום ו-ולאא חלאילה, בן זוגה לשעבר החשוד במעורבות בהיעלמותה
ספיר נחום ו-ולאא חלאילה, בן זוגה לשעבר החשוד במעורבות בהיעלמותה

אמה של ספיר, סוזי, אמרה לחדשות 13 הבוקר: "לא שמענו כלום חוץ ממה שקיבלנו אתמול על הגופה שנמצאה. אני מקווה שהבדיקות יהיו שליליות ושהיא תחזור בריאה ושלמה, לנכדים שלי, למשפחה שלה. כולנו דואגים לה. לא יכולה לחשוב שהיא מתה. אני מאוד מתגעגעת אליה. אני מאוד רוצה אותה בבית. אנחנו דואגות לה ומאוד אוהבות אותה. לא ציפיתי שזה יהיה ככה".