משפחתה של ספיר נחום יצאה מאבו כביר: הליך זיהוי הגופה לא הושלם

משפחת הצעירה עזבה את המכון לרפואה משפטית ללא זיהוי מוצלח של הגופה שנמצאה אמש באזור החיפושים אחר הצעירה בת ה-24 מעכו. בדיון הארכת המעצר של האחים שחשודים בחטיפה ורצח כי הם אינם קשורים למקרה. לשני האחים עבר פלילי, ולטענתם זוהי הסיבה שבגינה נעצרו

זמן צפייה: 02:51

משפחתה של הנעדרת ספיר נחום יצאה היום (שני) מהמכון לרפואה משפטית לאחר שלא הצליחו לזהות את הגופה שאותרה סמוך לאיבטין, באזור החיפושים אחר ספיר.

בדיון הארכתו מעצרו של החשוד המרכזי בחטיפתה ורציחתה של ספיר נחום, בן זוגה לשעבר ואבי ילדיה ולאא חלאילה, השיב החשוד לשאלת חדשות 13 האם הוא קשור בהיעלמותה עם התנועה "לא" מעבר לזכוכית ספסל הנאשמים, ולשאלה האם הוא רצח אותה, השיב גם כן בתנועת "לא". בתום הדיון מעצרו של ולאא הוארך בשמונה ימים.

האחים החשודים בחטיפתה ורציחתה של ספיר נחום
האחים החשודים בחטיפתה ורציחתה של ספיר נחום, ולאא ועלאא חלאילה

לוולא ולאחיו עלאא, שנעצר גם הוא והובא להארכת מעצר, עבר פלילי עשיר. עלאא אמר בדיון להארכת מעצרו שהוארך בשישה ימים לחדשות 13: "אנחנו נעצרנו בגלל העבר שלנו. ישבתי בכלא 15 שנים. אנחנו לא קשורים. נשתחרר בקרוב".

ספיר נחום
ספיר נחום | צילום: בהסכמת המשפחה

אמה של ספיר, סוזי, אמרה לחדשות 13 הבוקר: "לא שמענו כלום חוץ ממה שקיבלנו אתמול על הגופה שנמצאה. אני מקווה שהבדיקות יהיו שליליות ושהיא תחזור בריאה ושלמה, לנכדים שלי, למשפחה שלה. כולנו דואגים לה. לא יכולה לחשוב שהיא מתה. אני מאוד מתגעגעת אליה. אני מאוד רוצה אותה בבית. אנחנו דואגות לה ומאוד אוהבות אותה. לא ציפיתי שזה יהיה ככה".