הצעירה שהוכתה ע"י לוחמת מג"ב העידה: "המשטרה ידעה שאני בתו של המוכתר"

חלאא סלים, בתו של המוכתר שתועדה בעודה מותקפת ע"י לוחומת מג"ב, העידה כבר בפעם הראשונה כי היא בתו של המוכתר וכי כל השוטרים מכירים אותה - בניגוד לטענות מג"ב ומח"ש. כמו כן, סלים דחתה את הטענה של לוחמת המג"ב כי תקפה אותה בפניה, ולטענתה הלוחמת נשרטה מסיכה בראשה לאחר שהורידה ממנה את החיג'אב

זמן צפייה: 03:06

חלאא סלים, בתו של מוכתר בעיר העתיקה בירושלים שהגישה תלונה נגד לוחמת מג"ב אוריאן בן כליפא בגין תקיפה, סיפרה כבר בעדותה הראשונה לחוקרים כי היא בתו של המוכתר וכי כל השוטרים מכירים אותה - וזאת בניגוד לטענת מח"ש והמשטרה. עדותה של סלים נחשפה היום (שישי) לראשונה בחדשות 13.

"מוכתר זה כמו ראש העיר אצלנו, והשוטרים מכירים אותנו כמעט כולם, ואם אני עוברת שם אני לא חלק משום הפגנה", אמרה סלים בעדותה. בנוסף, העידה חלאא כי זמן קצר לאחר מעצרה על ידי הלוחמת, אביה המוכתר הגיע לנקודת המשטרה ואז לטענתה "השוטרת עזבה אותי". בהמשך עדותה, תיארה חלאא כיצד לוחמת מג"ב דחפה אותה בזמן שהיא מתחננת שתעזוב אותה.

Whatsapp Image 2022 01 11 At 1
אוריאן בן כליפא

כמו כן, בן כליפא העידה כי סלים תקפה אותה ושרטה אותה בפניה, אך בעדותה לחוקרים סיפרה הצעירה המוסלמית כי בן כליפא נשרטה כתוצאה מסיכה שהייתה בראשה לאחר שהלוחמת הורידה לה את החיג'אב.

כזכור, סרטון שהגיע מוקדם יותר השבוע לחדשות 13 חשף לראשונה כיצד פעלה בן כליפא, שהפכה לסמל במבצע שומר החומות, בעת מעצר תושבת מזרח ירושלים לפני כחודשיים. סלים נצפתה הולכת יחד עם אחיה באזור שער האריות, כשלפי כתב האישום בן כליפא לפתה אותה בבגדיה, ניערה ואף חנקה אותה.

לפני כשבועיים המחלקה לחקירות שוטרים הגישה לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד בן כליפא בגין תקיפה של צעירה. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שלי ערן, בן כליפא הובילה את הצעירה המוסלמית לתחנת המשטרה תוך שהיא אוחזת בשיערה ובצווארה. אז היא חנקה אותה וטלטלה אותה כמה פעמים. לאחר מכן אזקה את הצעירה המוסלמית.

כתוצאה ממעשיה של הנאשמת נגרמו למתלוננת נפיחות וסימני חבלה על צווארה. כמו כן, כתב האישום מייחס לבן כליפא גם עבירה של שיבוש מהלכי משפט לאחר שדו"ח הפעולה ובהודעה שמסרה במשטרה היא כתבה בכזב כי הצעירה המוסלמית הייתה זו שתקפה אותה.

בן כליפא מכחישה את המיוחס לה. היא טענה שהצעירה המוסלמית הייתה זו שתקפה אותה. אמה אף אמרה לחדשות 13: "המשטרה מאמינה יותר לבת מיעוטים מאשר לשוטרת שנותנת את הנשמה"