רקדו על הכביש תחת השפעת אלכוהול: הוארך מעצר החשודים בדריסה

מעצרו של הנהג שדרס את רס"ר עמיחי כרמלי הוארך בארבעה ימים ושל ארבעת יושבי הרכב ביומיים. על פי המשטרה, החשודים היו בגילופין ונתבקשו לעצור על ידי ניידת סיור. היום יובא כרמלי למנוחות בבית העלמין בראשון לציון

זמן צפייה: 00:24

מעצרם של חמישה תושבי רהט החשודים במעורבות ברצח מתנדב המשטרה רס"ר עמיחי כרמלי הוארך הלילה (ראשון) בתום דיון בבית המשפט בראשון לציון. מעצרו של נהג הרכב הדורס הוארך בארבעה ימים, ומעצרם של ארבעת יושבי הרכב הוארך ביומיים.

במהלך הדיון הגישו החוקרים לבית המשפט מסמכים סודיים, ומבקשת הארכת המעצר עולה כי החמישה היו תחת השפעת אלכוהול, ונתבקשו על ידי ניידת סיור לעצור לאחר שרקדו על הכביש עם מוזיקה ברקע. הלווייתו של כרמלי, שהיה בן 46 במותו, תיערך היום בבית העלמין בראשון לציון.

זירת הדריסה בכביש 412 בראשון לציון
זירת הדריסה בכביש 412 בראשון לציון | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

כזכור, בוחני התנועה במחוז מרכז פתחו אתמול בחקירה מואצת של האירוע הטראגי, ולאחר הערכת מצב מיוחדת במשטרה הוחלט כי האירוע ייחקר במישור הפלילי על ידי היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה, כאשר רמת החשד הועלתה לרצח.

מתנדב אגף התנועה רס''ר עמיחי כרמלי, שנדרס למוות בראשון לציון
מתנדב אגף התנועה רס''ר עמיחי כרמלי, שנדרס למוות בראשון לציון | צילום: באדיבות המשפחה

רס"ר עמיחי כרמלי, מתנדב אגף התנועה של המשטרה בן 46, נדרס למוות בשבת לפנות בוקר בכביש 412 (רחוב דרך המכבים) בראשון לציון. באירוע נפצעו באורח קל שני מתנדבי משטרה נוספים, ארקדי מיכאלצ'וק וגנאדי שניטמן, אשר שוחררו לביתם לאחר קבלת טיפול רפואי.

התמונה האחרונה של מתנדב אגף התנועה רס''ר עמיחי כרמלי, שנדרס למוות בראשון לציון
התמונה מהמשמרת האחרונה של מתנדב אגף התנועה רס''ר עמיחי כרמלי, שנדרס למוות בראשון לציון | צילום: באדיבות המשפחה

האירוע החל כאשר שוטרי תחנת ראשון לציון הבחינו לפנות בוקר ברכב חשוד הפוגע במונית בעיר ונמלט מהזירה לכיוון צומת בית דגן, כאשר בהגיעם אל מחסום בידוק שכרות הם דרסו את מתנדבי המשטרה שפעלו במקום. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותו של רס"ר כרמלי במקום, ושלושת הפצועים פונו לבית החולים אסף הרופא.