עם גז מדמיע ואלה: ארבו לבעל חנות וגנבו שעון בסך 100 אלף ש"ח • תיעוד

בחמישי האחרון סיים יהודה ליאלמייב יום עבודה בחנות התכשיטים שלו בבת ים כששני רעולי פנים התנפלו עליו, ריססו עליו גז מדמיע, הכו בו באלה וגנבו ממנו שעון יקר ערך. "צעקתי שיפסיקו ולא עניין אותם כלום", סיפר יהודה לאתר חדשות 13. המשטרה: "החקירה עודנה מתנהלת"

זמן צפייה: 00:32

שוד אלים לעיני עוברי אורח הסתיים בחבלות חמורות וגנבת שעון בשווי של מאה אלף שקלים, כך הותר היום (שני) לפרסום. בינתיים, למשטרה אין קצה חוט והשודדים ממשיכים להסתובב חופשי.

זה קרה בערב יום חמישי האחרון בשעה 19:30. יהודה ליאלמייב בן ה-30 יצא מחנות התכשיטים שלו ברחוב ההסתדרות בעיר בת ים לכיוון החניון שם חנה רכבו. כעבור כמה דקות, שני אלמונים רעולי פנים התנפלו עליו לעיני העוברים ושבים, כשהם מכים בו באלה בחוזקה, מרססים עליו גז מדמיע ומתחילים להכות אותו בכל חלקי גופו.

"צעקתי שיפסיקו ולא עניין אותם כלום. הרביצו לי בראש, ברגליים, בכתפיים, בגב. אנשים היו מסביב וצעקו אבל הם המשיכו להרביץ", סיפר ליאלמייב לאתר חדשות 13. על פי תושבים שמתגוררים בסמוך לאותו חניון, שתי דמויות בעלות דמיון רב לאותם השודדים נצפו במהלך השבוע שעבר ממתינים בחניון. כשהם נשאלו על מעשיהם על ידי עובר אורח, הם השיבו באגרסיביות תוך איום עם אלה בידיהם.

החנות של יהודה ליאלמייב
החנות של יהודה ליאלמייב

"אחד השכנים ראה אותם ביום שני ולא הבין מה הם עושים פה, כשהוא התקרב הם צעקו לו שיילך מכאן ועשו תנועות עם האלה", סיפר השומר של אותו חניון שבו התרחשה התקיפה על ליאלמייב בחמישי האחרון.

לטענת ליאלמייב, זו לא הייתה תקיפה אקראית, אלא שוד מתוכנן מראש. "הם קודם כל תפסו לי את היד והוציאו לי את השעון שלי. זה שעון של מאה אלף שקל. ניסיתי להתנגד וצעקתי שיעזבו אותי אבל לא הצלחתי. הם ידעו טוב מאוד מה הם רוצים", הוא משחזר.

"תוך כדי שהם מרביצים לי ואני צועק לעזרה, אני שומע אנשים צועקים שמשטרה בדרך ושיפסיקו להרביץ לי. רק אחרי כמה דקות שנראו כמו נצח הם פתאום נעלמו", הוא המשיך לספר.

חנות התכשיטים של ליאלמייב מוכרת מאוד בעיר. סבא שלו הקים את החנות לפני 30 שנים ויהודה עצמו הפך לבעלים הרשמי לפני כעשור. "כרגע אין קצה חוט לגבי זהות השודדים, אני רק יודע שהשעון שלי אצלם ושאני נשארתי עם חבלות בכל חלקי הגוף. אני מקווה מאוד שהמשטרה תמצא אותם", הוא אמר. מהמשטרה נמסר בתגובה כי החקירה עודנה מתנהלת.