"בעט בי שוב ושוב": הוכה כשבא להפקיד כסף בבנק - ונשדד • תיעוד

בעל חנות בגדים הגיע לכספומט כשבידו עשרת אלפים שקלים. אלמוני שעקב אחריו הכה אותו באכזריות וגנב ממנו את כספו. למרות התמונות ממצלמות האבטחה - ביהמ"ש הורה לשחרר את החשוד למסגרת טיפולית

זמן צפייה: 01:44

בעל חנות בגדים שהגיע לכספומט כדי להפקיד את הפדיון היומי הותקף באכזריות על ידי אדם, שככל הנראה עקב אחריו. הוא היכה אותו באכזריות בכל חלקי גופו ושדד ממנו אלפי שקלים. הבוקר (שלישי) שוחרר החשוד, בן 47, ממעצר - זאת למרות שהתקרית כולה תועדה במצלמות האבטחה.

תחילת הפרשה ב-15 במארס, אז, כאמור, הגיע בעל חנות בגדים לבנק בשדרות רוטשילד בתל אביב כשבידו סכום של עשרת אלפים שקלים. אחריו נכנס אדם עם קפוצ'ון על הראש והחל להכות אותו. בעל החנות נפל, נחבל וחטף אגרופים ובעיטות לפניו ולבטנו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

רה"מ ליועמ"ש: אפסות פעולתך נוכח קריאות הרצח נגדי – התרת דמי

גמזו מזהיר: "עסקים שיעברו על מגבלת ההתקהלות – ייסגרו"

כחול לבן לא תשתתף בהצבעה על החוק לפסילת נאשם מלהרכיב ממשלה

שוד לעיני המצלמות בתל אביב
שוד לעיני המצלמות בתל אביב | צילום: חדשות 13

בשלב זה, השודד החזיק בידיו כתשעת אלפים שקלים - שלפתע נפלו והתפזרו על הרצפה. כשזיהה כי הקורבן מנסה להתקשר למשטרה, הוא חזר אל בעל החנות ותקף אותו פעם אחר פעם. בחודש אפריל הוא נעצר על ידי שוטרי תחנת לב תל אביב, מרחב ירקון. החשוד לא הודה בביצוע המעשה ומשפטו צפוי להתחיל בקרוב.

"בגלל הקורונה, הקשתי על הכספומט עם הפלאפון והקוד היה שגוי - זה נתן לשודד הזדמנות להתנפל עליי", סיפר הקורבן בחקירתו. "הוא בעט בי שוב ושוב. זה המון כסף בשבילי. אני לא מסוגל להרגיש כלום עכשיו".

עורך הדין שחר חצרוני
עורך הדין שחר חצרוני | צילום: חדשות 13

עורך הדין שחר חצרוני, המייצג את החשוד, אמר: "היום הוחלט על שחרורו של העצור שאנחנו מייצגים למסגרת טיפולית במסגרת 'הבית החם'. בית המשפט העדיף את הטיפול ואת השיקום שלו על פני השארתו בבית המעצר, ואנחנו שמחים על כך. אנחנו גם מקווים שבסופו של ההליך הטיפולי בית המשפט ילך איתו צעד נוסף, ולא יחזיר אותו לבית המעצר".