קטנוע גנוב, יריבות בין עבריינים וירי לאור יום: פוענח הרצח בקניון הזהב

הצהרת תובע הוגשה נגד ארבעה חשודים, בני 22 עד 48, על כך שעל פי החשד רצחו את שמעון דדון בחודש אוגוסט האחרון. הרצח תוכנן על ידי ארבעתם בעקבות סכסוך עם קבוצת עבריינים אחרת

זמן צפייה: 00:51

לאחר 30 ימי חקירה, המשטרה הגישה היום (שני) הצהרת תובע נגד ארבעת החשודים ברצח שמעון דדון בקניון הזהב בראשון לציון בקיץ האחרון. החשודים נעצרו לפני כחודש על ידי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב ומאז נחקרו. כתב אישום נגדם יוגש ביום חמישי.

הארבעה, רונן ירמיהו בן ה-22 מדימונה, רן יחזקאל בן ה-22 מאור יהודה, גל שושני בן ה-48 מבית דגן ודור יוסף בן ה-27 מרמת גן, רצחו את דדון בעקבות סכסוך מתמשך עם קבוצת עבריינים אחרת. חוקרי הימ"ר שיחזרו את פעולות החשודים עד הרצח - כולל התכנון וההיערכות שלהם.

על פי החשד, החשודים ירמיהו ויחזקאל הצטיידו בקטנוע גנוב עם לוחיות מזויפות ואקדח גלוק, ונערכו באזור אור יהודה. שושני יצר קשר עם חברי קבוצת העבריינים השנייה ושכנע אותם להגיע לפגישה באזור קניון הזהב בעניין חוב כספי שלו אליהם.

לפי ממצאי החקירה, שושני הגיע לפגישה ובמהלכה הגיע אל המקום הקטנוע בו נהג יחזקאל ומאחוריו ירמיהו,  ששלף אקדח והחל לירות לעבר חברי הקבוצה היריבה הנמלטים. הוא זינק מעל הקטנוע והחל לרדוף בריצה אחר דדון תוך כדי ירי. דדון נפגע מהיריות והחשודים נמלטו מהמקום.