נסע במוניות - ולא שילם אלפי שקלים: ראובן עובד מואשם בגניבה ומרמה

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד שחקן העבר אחרי שעלה למוניות, טען כי ישלם לנהגים כשיגיעו ליעדם, אך לא עשה זאת. במקרה אחר נסע במשך 10 שעות במוניות, לווה 2,200 שקלים מהנהג - ונעלם כשעצרו בתחנת דלק - כפי שפורסם לראשונה באתר "כתב פלילי"

ראובן עובד

שוב מסתבך: הפרקליטות הגישה היום (שני) כתב אישום נגד כדורגלן העבר ראובן עובד, בגין קבלת דבר במרמה וגניבה, זאת לאחר שבמספר הזדמנויות נסע במוניות ברחבי הארץ מבלי ששילם, ואף קיבל סכומי כסף שונים מהנהגים.

על פי האישומים, במספר הזדמנויות עלה עובד למוניות תוך שהוא מבקש מהנהגים להסיעו ליעדים במרחקים שונים. בכל אחת מהפעמים טען כי ישלם עבור הנסיעה כשיגיעו ליעד. בחלק מהנסיעות אף לקח מהנהגים כסף מזומן בסכומים שנעו בין מאות לאלפי שקלים.

בין היתר מתואר בכתב האישום כי שחקן העבר עלה למונית בתל אביב, ביקש מהנהג להסיעו לביתו בגבעת שמואל ולבצע מספר עצירות בדרך, עבור 120 שקלים לשעת נסיעה. במהלך הנסיעה ביקש עובד מהנהג 2,200 שקלים וטען כי יחזיר לו את הכסף יחד עם התשלום על הנסיעה. לאחר 10 שעות ביקש עובד מהנהג לעצור בתחנת דלק ברמת גן, לקח את הטלפון הנייד שלו ללא הסכמתו ויצא מהמונית. שחקן העבר טען כי יחזיר את הסכום והדברים, אך לא שב למונית, גם אחרי שהנהג חיכה לו במשך שעה ארוכה.

במקרה אחר עלה עובד על מונית אחרת, ובזמן הנסיעה טען כי הוא חש ברע. הנהג ירד מהרכב כדי לקנות לו בקבוק מים, אז גנב הנאשם 320 שקלים מקופה שהייתה סמוך לכיסא הנהג. זאת, לאחר שהנהג כבר הלווה לו 200 שקלים אותם הבטיח להשיב במועד התשלום על הנסיעה.כשהגיעו ליעד, ביקש שחקן העבר מהנהג לעצור בתחנת אוטובוס תוך שהוא מבטיח כי ישוב תוך כמה דקות, אך לא שוב לא עשה זאת.