"שרופה עלייך": ההודעות בין המורה החשודה בעבירות מין לתלמידתה

המורה מהקיבוץ בצפון שנעצרה בחשד לעבירות מין בתלמידתה בת ה-15, במוסד לחינוך מיוחד, ביקשה ממנה תמונה שלה, ציטטה לה שיר וכתבה לה מסר בעל אופי מיני. בדיון בהארכת מעצרה הוחלט לשחררה למעצר בית. המשטרה ביקשה עיכוב ביצוע עד 14:00. בעלה: "היא חפה מפשע, תפרו לה תיק"

זמן צפייה: 02:03

בבית משפט השלום בקריות התקיים הבוקר (רביעי) דיון בהארכת מעצרה של מורה בבית ספר לחינוך מיוחד בצפון, לאחר שעל-פי החשד הטרידה מינית תלמידה בתוך המוסד החינוכי. המורה שוחררה למעצר בית במקום מגוריה בקיבוץ שבצפון.

לאחר שנעצרה המורה, אושפזה התלמידה במוסד פסיכיאטרי. בתום הדיון בעניינה אמר בעלה: "אני מאמין באשתי. היא חפה מפשע. תפרו לה תיק. המצב לא פשוט. יש לנו ילדות קטנות והדברים שמתפרסמים בתקשורת נראים מאוד לא נכונים ואפילו הפוכים ממה שקרה במציאות".

בית משפט השלום שחרר למעצר בית את המורה שחשודה בהטרדה מינית
בית משפט השלום שחרר למעצר בית את המורה שחשודה בהטרדה מינית

הבוקר נחשפו התכתבויות בין המורה, כבת 40, המלמדת באזור חיפה, לבין תלמידתה - קטינה בת 15. בין ההודעות, נראה שהמורה ביקשה מהתלמידה לשלוח לה סלפי. התלמידה שלחה לה תמונה - וכתבה: "הצלחתי לצלם את זה". המורה השיבה: "לא, אבל שלחי לי מה שאמרנו". התלמידה ענתה לבסוף: "אעשה את זה מאוחר יותר". בהתכתבות אחרת מצטטת המורה שיר לתלמידה, וכותבת לה מסר בעל אופי מיני: "אני שרופה לך על...".

ההודעות מול המורה בפרשת ההטרדות
ההודעות מול המורה בפרשת ההטרדות

המורה כאמור נעצרה אתמול בחשד שפגעה מינית בקטינה. המשטרה פתחה בחקירה בנושא לפני כחודשיים, עם קבלת התלונה מצד הנערה. עו"ד שאדי סרוג'י, שמייצג את המורה, מסר היום: "היא מכחישה כל קשר, מתפלאים שאחרי חודשיים שהיא נחקרה על אותן עבירות היא שוב נחקרת ונעצרת".

המורה החשודה בהטרדה מינית של תלמידה
המורה החשודה בהטרדה מינית של תלמידה

עו"ד תמי אולמן ועו"ד סרוג'י הציגו לבית המשפט כי מאז פתיחת התלונה בחודש מאי, המשטרה לא עשתה כלום בנושא - ואף הזמינה את המורה לחקירה בפעם הראשונה רק לאחר חודש. כמו כן, אסר בית המשפט את יציאתה של החשודה מאזור הקיבוץ. המשטרה ביקשה עיכוב ביצוע עד השעה 14:00.

עו''ד שני אלקובי
עו''ד שני אלקובי