"דחף, בעט והפיל בכוח": מצטיין נשיא מואשם באונס

כתב אישום הוגש נגד פנטה טרפה, תושב בת ים בן 24, בגין אונס ומעשה מגונה באישה, ותקיפה של שתיים נוספות. "מעשיו בוצעו באלימות מינית ופיזית, כלפי נשים אקראיות - תוך התעלמות מתחנוניהן"

זמן צפייה: 00:53

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד פנטה טרפה, תושב בת ים בן 24 שקיבל בשנת 2017 את אות "מצטיין הנשיא", בגין אונס, מעשה מגונה ותקיפה הגורמת חבלה של שלוש נשים בעיר.

במקרה הראשון המפורט בכתב האישום, האישה הלכה בשעה 4:00 לאורך חוף הסלע בתחילת חודש יולי של השנה שעברה, כשטרפה פנה אליה. היא סימנה לו שלא מבינה את דבריו וכן שיניח לה. בתגובה, הוא הפיל אותה לקרקע, חסם את פיה בידו ואמר לה באנגלית שהוא רוצה לקיים איתה מגע מיני, וכן הורה לה להירגע. היא ניסתה להיחלץ מאחיזתו, הכתה בפניו, בעינו, שרטה אותו וזעקה לעזרה, אך טרפה אנס אותה. בשלב מסוים, כשחלף במקום עובר אורח, היא זעקה לעזרה וטרפה אמר לו באנגלית: "זו הבחורה שלי". למרות הזעקה שלה, האיש התרחק מהמקום. בהמשך, כשהוא הרפה, הצליחה האישה להימלט ולהזעיק עזרה בבית עסק סמוך.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הצעירה הבריטית תערער על הרשעתה בבדיית האונס: "חוסר היגיון"

החשד לאונס נערה בשפלה: כל החשודים שוחררו ממעצר הבית

החשד לאונס קבוצתי של נערה בשפלה: צומצמו ההגבלות על החשודים

כחמישה חודשים אחר כך, כך על פי כתב האישום, הכה טרפה בישבן של אישה ברחוב יוספטל בבית ים בזמן ריצתו, תוך כדי שהלכה ברחוב. לאחר כמה דקות היא הבחינה בו בהמשך הרחוב וניגשה אליו כדי להתעמת איתו בנושא. היא שאלה אותו מה פשר מעשיו, והוא בתגובה דחף, הפיל את האישה לקרקע ובעט בראשה תוך כדי שהוא צועק: "לכי הביתה".

באותו החודש, כשבוע אחר כך, טרפה תקף אישה נוספת ברחוב רוטשילד בעיר בסביבות השעה 3:00 בבוקר. הוא מואשם בכך שבעט בה ודחף אותה במורד גרם מדרגות. האישה צעקה שוב ושוב וקראה לעזרה. על מנת לנסות להשתיק אותה, הוא תפס אותה בצווארה, הפיל אותה ובעט בחוזקה בראש. באותו הזמן עבר במקום אדם, והיא צעקה לעברו: "הצילו, יש לו סכין". האדם הגיב בכך שצעק דבר מה לעבר טרפה, מה שהבהיל אותו - והוא נמלט מהמקום.

בבקשת המעצר שלו כתבה עו"ד טליה קלמרו, שהגישה את כתב האישום: "מעשיו בוצעו בכוח ובאלימות מינית ופיזית חסרת רסן כלפי נשים אקראיות, שהלכו לתומן ולבדן ברחובותיה של בת ים. המעשים מעידים על דפוס פעולה חוזר, שבמסגרתו טרפה מאתר את קורבנותיו, עוקב אחריהן ונוקט כלפיהן אלימות מינית ופיזית, תוך שאינו שועה לתחנוניהן".