פרשת האונס בתיכון בת"א: הנער הפוגע הורשע בהסדר טיעון

בית המשפט המחוזי לנוער בתל אביב קבע על פי הודאתו של בן ה-16 כי הוא אשם בשתי עבירות של אונס קטינה, ניסיון אונס, וארבע עבירות של מעשים מגונים בשש מתלוננות שונות. כתב האישום המתוקן נכתב לאחר שהובאה בחשבון עמדתן של המתלוננות. מהפרקליטות נמסר: "הודאתו של הנאשם מבטאת נטילת אחריות למעשים החמורים"

Cbhcee

נער כבן 16 מתל אביב הורשע הבוקר (חמישי) במסגרת הסדרת טיעון בעבירות מין חמורות שביצע בשש קטינות. בית המשפט המחוזי לנוער בתל אביב, בראשות השופט בני שגיא, קבע על פי הודאתו של הנער כי הוא אשם בשתי עבירות של אונס קטינה, ניסיון אונס, וארבע עבירות של מעשים מגונים בשש מתלוננות שונות.

כתב האישום המתוקן, שהוגש על ידי עו"ד פנינה לוי, נכתב בהתאם להסדר הטיעון שנחתם בין הצדדים, ולאחר שהובאה בחשבון עמדתן של המתלוננות. מהפרקליטות נמסר: "הודאתו של הנאשם מבטאת נטילת אחריות למעשים החמורים שביצע במתלוננות קטינות, אשר בעוז רוח ובאומץ לב, מסרו תלונתן נגדו בחקירת משטרה. יש בכך אמירה חשובה לבני הנוער הנפגעים מעבירות מין לגשת ולהתלונן למען אכיפת הדין, ביטחונם האישי ומיצוי הדין עם הפוגע".

לאור העובדה כי מדובר בנאשם קטין, פרטיו וכל פרט שעלול להוביל לזיהוי ולזיהוי המתלוננות אסורים בפרסום. כזכור, במהלך עימות בין החשוד לבין המתלוננות, אחת מהן סיפרה כי לאחר ששתו אלכוהול היא נרדמה בחדר ואז נכנס החשוד ואנס אותה, ואילו המתלוננת השנייה סיפרה כי השניים צפו בסרט ואז החשוד החל לגעת בה ללא הסכמתה. "קפאתי", העידה הנערה, "אמרתי לו להפסיק".

שתיים מהנערות שהתלוננו פרסמו פוסטים באינסטגרם, שבהם סיפרו על מה שחוו, ומחקו אותם אחרי זמן קצר. "קפאתי. אמרתי לו שאני לא מרגישה טוב ושיפסיק אבל לו זה לא הזיז", כתבה אחת מהן בפוסט, "הייתי שיכורה והוא ניצל את ההזדמנות ועשה את זה. ניסיתי להתרחק ממנו כדי שיבין שאני לא רוצה, אבל בכל פעם שהתרחקתי ממנו הוא חזר".