הרופא הבכיר החשוד באונס עומת עם מתלוננת: "זה היה רומן"

בית המשפט האריך ב-6 ימים את מעצרו של פרופ' אריה לוין. נערכו שני עימותים עם מתלוננות, בהן אחת תיארה תקיפה מינית, אותה הכחיש, ואחרת הטיחה שאנס אותה במשרדו, מנגד טען שהיו ביניהם יחסים

בית המשפט האריך היום (שלישי) בשישה ימים נוספים את מעצרו של הרופא החשוד באונס, פרופסור אריה לוין. עשר תלונות הוגשו עד כה על אונס ועבירות תקיפה מינית אחרות, חלקן בקטינות. לוין הוא רופא בכיר ומכהן כמנהל היחידה לגסטרואנטרולוגיה ותזונה בילדים בבית החולים וולפסון בחולון.

אמש נערכו ללוין עימותים עם שתי המתלוננות שהוא חשוד באונס שלהן. אחת מהן, אז קטינה והיום בת 20, תיארה תקיפה מינית בוטה שעברה על ידו, הוא הכחיש. המתלוננת השניה, אימו של מטופל של לוין, האשימה אותו שאנס אותה במשרדו. לוין טען בתגובה שהיה ביניהם רומן, והתמלוננת השיבה כי "לא היה שום רומן".

כזכור, מעצרו של לוין כבר הוארך ביום חמישי שעבר, לאחר שנוספו בעניינו חמש תלונות. לוין נעצר לפני כשבוע וחצי בתום חקירה שנמשכה מעל חודשיים וחצי. בדיון אמרה השופטת כריסטינה חילו כי "החשד הסביר התחזק והתפרס על אירועים נוספים. מתוך 10 המלוננות מדובר ב-3 קטינות ובשלב זה יוחסו 2 עבירות אינוס - האחת בבגירה ואחת כלפי קטינה. קיים ספק בליבי אם ניתן לטעון טענה שמדובר בטענה של טיפול רפואי לנוכח אופי התלונה".

בית המשפט האריך בשישה ימים נוספים את מעצרו של פרופ' אריה לוין. נערכו שני עימותים עם מתלוננות, בהן אחת תיארה תקיפה מינית ואחרת הטיחה שאנס אותה במשרדו, מנגד טען כי היה ביניהם רומן