נתפס, נמלט – ונלכד שוב: תיעוד מעצר החשוד באונס ברמת השרון

בסרטון ממצלמת הגוף של השוטר נראה ישראל חיים בורח לאחר שהבין כי הוא חשוד באונס – כשהמשטרה רודפת אחריו • הצעיר ניסה לשכנע את הילדה למחוק את ההתכתבות ביניהם: "ככה אבא שלך לא יחשוד"

זמן צפייה: 03:00

אונס הילדה ברמת השרון: בתיעוד ממצלמת הגוף של השוטרים שפורסם הערב (רביעי) בחדשות 13 ניתן לראות כיצד נעצר החשוד במעשה, ישראל חיים, וכיצד הוא נתפס שוב לאחר שניסה להימלט כאשר הבין שהוא חשוד באונס.

בתיעוד ניתן לשמוע את השוטרים שואלים את הצעיר מירושלים לגילו, ואת האחרון טוען שהילדה ידידה שלו. לאחר שהבין שהעובדה שצילם במכשיר הסלולרי שלו את האירוע מפלילה אותו ניסה כאמור להימלט. בסרטון נשמע השוטר צועק לעברו "עצור, אתה עצור".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הרכבת תשוב לפעילות בשני; מסתמן: עולם התרבות ייפתח בשבוע הבא

פרשת הכדורגלנים והקטינות: השחקנים ידעו שמדובר בתלמידות תיכון

נתניהו וגנץ ייפגשו הערב לדון בתוכנית טראמפ וסוגיית הסיפוח

מעצר ישראל חיים החשוד באונס הילדה ברמת השרון
מעצר ישראל חיים החשוד באונס הילדה ברמת השרון | צילום: משטרת ישראל

עוד נחשפה הערב ההתכתבות בין השניים, שבה, בין היתר, שידל הצעיר את הנערה למחוק את ההתכתבות. "לא בטוח שניפגש", כתבה הילדה בתשובה לשאלת החשוד. "אבא שלי, יש בעיה איתו הוא לא מסכים לי להיות עם בנים".

לאחר ששאל אותה לגילה ולמקום מגוריה, כתב לה חיים כי "תקשיבי מה תעשי, תעברי על האינסטגרם ותמחקי את כל השיחה שלי ושלך. שמעי לי תמחקי, ככה הוא לא יחשוד במשהו". בהמשך, שאל אותה היכן ניתן לקנות אלכוהול ברמת השרון.

כזכור, החשוד שיכר לכאורה את בת ה-13 בתחילת הערב. יש לציין כי מדובר בילדה שמגיעה מבית דתי. במשטרה מעריכים שחיים פנה אל ילדות דתיות וחרדיות נוספות, בשל מודעותן הפחותה למניפולציות ברשת.