אונס בת ה-7: האם והילדה טענו בעדותן שהתוקף צילם את המעשה

לחדשות 13 נודע שהשתיים העידו כי החשוד באונס, מחמוד קטוסה, תיעד את התקיפה המינית בילדה. האם טענה כי הנאשם הראה לבתה תמונות עירום. במכשיר הסלולרי שלו לא נמצאו עדויות לתמונות

זמן צפייה: 01:00

אונס בת ה-7: לחדשות 13 נודע הערב (ראשון) כי הילדה שנאנסה בבנימין ואמה אמרו בעדותן במשטרה כי החשוד במעשה, מוחמד קטוסה, צילם את התקיפה שביצע. האם העידה כי הנאשם צילם את הילדה והראה לה תמונות עירום. יש לציין כי המשטרה לא מצאה תמונות של הילדה או כל חומרים פורנוגרפיים אחרים במכשיר הסלולרי של קטוסה.

בתוך כך, פרקליט המדינה שי ניצן התייחס הערב לפרשה, ולספקות שהתעוררו בדבר מעורבותו של החשוד במעשה. "כרגע מה שמעניין אותנו זה להשלים את פעולות החקירה שניתן לבצע במקרה הזה", אמר. "אין ספק שיהיה מקום אחרי זה של הפקת לקחים. יש כאן אדם במעצר וצריך להשלים את החקירה".

מוקדם יותר היום, המשטרה זימנה לעדות חדשה את האישה שבביתה ביישוב בבנימין בוצע לכאורה האונס. לדבריה, היא שהתה בדירה כל אותו הזמן שבו נטען כי המעשים אירעו. בד בבד, חזרה היום הילדה לבית הספר לראשונה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

אונס בת ה-7: האישה שבביתה בוצע לכאורה המעשה זומנה לעדות חדשה

רק בת שבע: פרטים חדשים על פרשת האונס שטלטלה את המדינה

אונס בת ה-7: נוסח השאלה בה יצא הנאשם דובר שקר - נחשף

מפרקליטה של המשפחה, טל גבאי, נמסר: "המשפחה שבורה ומטילה את יהבה על שיקום הילדה. היום זו הפעם הראשונה שהילדה שבה לבית הספר וזאת בליווי גורמי המקצוע. לא ניתן להשלים עם תוצאה לפיה נאשם באונס הכי מזעזע שפקד את מדינת ישראל ייצא לחופשי רק בגלל מחדלי חקירה, ויסתובב בחברה כמו פצצה מתקתקת. בהקשר זה צריך להזכיר ששני חבריו שביצעו יחד איתו את האונס המחריד עדיין מסתובבים עדיין והמשטרה טרם שמה ידה עליהם. לצד זאת יש לומר בהגינות שגורמים רמי דרג בפרקליטות הצבאית עמם נפגשנו בסוף השבוע אמרו לנו בצורה מפורשת שהם עומדים מאחורי כתב האישום ומתכוונים לנהל את התיק עד תומו".

אתמול נחשף בתוכנית "המגזין" בחדשות 13 כי מעט לפני שהוגש כתב אישום נגד הנאשם מחמוד קטוסה, האם חיפשה תיעוד שלו במצלמות האבטחה של בית הספר. יש לציין שהתלונה הוגשה למשטרה ב-15 באפריל, בעוד האירוע התרחש באזור ה-5 באפריל. לדברי האם, בעדותה במשטרה הילדה סיפרה על "מתקן" או "שרת" שתקף אותה.

גם עדותו של האב במשטרה הגיעה לידי חדשות 13, ובה אמר: "אשתי צפתה במצלמות האבטחה של בית הספר במשרד של בית הספר, ואכן רואים את אותו מתקן עם אדם נוסף נכנסים מהשער האחורי אל תוך בית הספר, והבת שלי נראית יוצאת עם חברות מהשער של הרגיל, ולאחר מכן כבר לא הצליחה לראות אותה". כלומר, בית הספר בחר שלא לספר לגורמי הרווחה או החקירה על המקרה, למרות שידע על חשדות האם. בכך איבדו גורמי החקירה את האפשרות לבחון ממצאים פורנזיים בתקופה הקריטית שלאחר האונס לכאורה שבוצע בבת ה-7.