פרסום ראשון: תלונה בגין אונס נגד כוכב כדורגל לשעבר

לפי התלונה, האונס התרחש לפני כמה שנים בתום בילוי במקום שבו שהו השניים. בין השניים ישנה היכרות ובמשטרה גבו מהאישה עדות מפורטת על העבירה שאין עליה התיישנות. ככל הנראה, הוא יזומן למשטרה בימים הקרובים. הכדורגלן מכחיש: "כל החיים אני שומר על השם שלי ופתאום יוצאת עליי שמועה כזו"

זמן צפייה: 00:53

אישה התלוננה על אונס מצידו של כוכב כדורגל מפורסם ששיחק בעבר בליגה הישראלית. כך פורסם הערב (רביעי) במהדורה המרכזית. לפי התלונה, האונס התרחש לפני כמה שנים ועכשיו היא אזרה אומץ לספר על המקרה.

לפי החשד, מדובר באירוע שקרה לאחר מקום בילוי שבו שהו השניים. ניתן לומר כי המתלוננת מכירה את כוכב הכדורגל מהעבר, שנחשב לאחת הדמויות האהודות.

בשלב זה, במשטרה גבו עדות מפורטת מהאישה על עבירת אונס שעליה אין התיישנות. במשטרה ביקשו לברר את כל הפרטים ובשל העובדה שהאירוע לא קרה בתקופה האחרונה לא מיהרו לחקור את הכדורגלן, אבל נראה שהוא יזומן למשטרה בימים הקרובים.

כדורגלן העבר הגיב לטענות והכחיש מכל וכל: "אני לא מכיר כלום. אני בכלל בחו"ל. הבן שלי מתקשר אליי ואומר לי שיש עליי שמועה. בכלל נסעתי עם חברה ליום הולדת". עוד הוא אמר: "כששמעתי על זה הרגשתי כאילו טסתי לירח. לא מכיר כלום. כל החיים אני שומר על השם שלי ופתאום יוצאת עליי שמועה כזו?".