חשד: גבר גרר נערה על הרצף האוטיסטי לביתו - ואנס אותה

גבר בשנות ה-40 לחייו מאשדוד נעצר בחשד שתקף נערה בת 14 על הרצף האוטיסטי שהלכה ברחוב, נעל אותה בביתו ואנס אותה. הנערה סיפרה על המקרה לבני משפחה שהזעיקו את המשטרה. "הילדה מפורקת"

זמן צפייה: 00:26

המשטרה עצרה הערב (שני) גבר בשנות ה-40 לחייו בחשד שאנס נערה בת 14. לפי החשד, הנערה הלכה ברחוב ונתקלה בגבר שגרר אותה לביתו וביצע בה את זממו. הנערה סיפרה על המקרה לבני משפחתה, שהזעיקו את השוטרים. תוך זמן קצר אותר הבית של החשוד והוא נעצר. חוקרי המז"פ של המשטרה, הגיעו לזירה ואספו ראיות וממצאים נוספים. מחר יובא החשוד להארכת מעצרו בבית המשפט. "הילדה פשוט מפורקת נפשית, האנס התעלל בה קשות. לא אנוח עד שימוצה הדין עם האנס המתועב הזה", מסר אחד מבני המשפחה.

בתוך כך, יוני, קרוב משפחה של הנערה בת ה-14 שעל פי החשד נאנסה, סיפר את ההתרחשות: "היא חזרה מבית הספר אחרי שירדה מאוטובוס. היא אחיינית שלי והיא על הרצף האוטיסטי. הוא ניגש אליה ברחוב ואמר לה שהוא צריך עזרה במחשב הביתי שלו, כי הוא צריך לדבר עם אמא שלו דרך המחשב עקב מחלתה, ובגלל שהיא נשמה טובה אז היא עזרה לו". לאחר מכן, סיפר קרוב משפחתה, "הוא הוביל אותה לביתו ונעל אותה למשך המון זמן".

חשוד באונס שנעצר באשדוד
חשוד באונס שנעצר באשדוד

עוד סיפר בן המשפחה כי אחייניתו רצה הביתה בעודה בוכה וסיפרה את שהתרחש לאחותה הגדולה, שהתקשרה אליו וסיפרה לו. לדבריו, הנערה בת ה-14 בכתה וסגרה את עצמה בשירותים. "אנחנו קרועים נפשית. לא מאמינים שזה נפל עלינו. לא נחתי עד שהבאתי למעצרו ותיעדתי כל רגע עם המארב של הבלשים מאשדוד, שעשו עבודה מדהימה".