הפגנת הורים מול בית הגננת מ"גן הזוועות": "אישה רעה, פושעת"

עשרות הגיעו לכתובת שבה שוכנה ליטל ברסי לאחר ששוחררה למעצר בית, וקראו: "איך אפשר להישאר אדישים, תקחו אותה מכאן – יש פה פושעת בחסות החוק". מחר תיערך הפגנה מול ביתו של ניסנקורן

זמן צפייה: 01:39

פרשת "גן הזוועות" ברמלהעשרות הורים ומפגינים הגיעו היום (שישי) למחאה מול הבית שבו שוכנה ליטל ברסי, הגננת החשודה בהתעללות בפעוטות. ההורים קראו "אישה רעה שמתעללת בפעוטות, תתפוצצי, חיית אדם". עוד קראו המפגינים לתושבי האזור ודרשו שיביאו לעזיבתה את המקום: "איך אפשר להישאר אדישים? תעיפו אותה מכאן, יש פה פושעת, פושעת בחסות החוק". מחר וביום חמישי צפויות להיערך הפגנות מול ביתו של שר המשפטים ניסנקורן.

בעלה של בעלת הגן, משה ברסי, שוחרר גם הוא למעצר בית. טרם שחרורו למעצר הבית, שפורסם לראשונה בחדשות 13, מסרה עורכת הדין סוזי עוזסיני ארניה, המייצגת את בני הזוג: "בית המשפט קבע בעניינו כי מדובר ברף הנמוך של עבירת האלימות ואני שמחה כי המשטרה הסירה את התנגדותה לשחרורו".

עוד בחדשות 13:

פרשת "גן הזוועות" ברמלה: גם בעלה של הגננת ישוחרר למעצר בית

המשטרה משכה את הערעור: הגננת מ"גן הזוועות" שוחררה למעצר בית

סימני מצוקה וקושי בפרידה: כך תזהו שהילד שלכם עבר התעללות בגן

הפגנת הורים מול בית הגננת מ''גן הזוועות''
הפגנת הורים מול בית הגננת מ''גן הזוועות'' | צילום: חדשות 13

מנגד, עורך דינם של ההורים עדי כרמלי, הצר על החלטת בית המשפט, ואמר: "קיבלנו את הודעת הפרקליטות ומטבע הדברים, ללקוחותיי היא קשה לעיכול שעה שהם מביטים בפעוטות שלהם ויודעים היום על ההתעללות שחוו בגן של ליטל".

"יחד עם זאת, חשוב לציין שהיחס והטיפול של משטרת ישראל - ובראשם פקד יניב עמרם ופרקליטות מחוז מרכז בתיק הזה, הם מקצועיים ולאורך הדרך שמרו באדיקות על זכויותינו כנפגעי עבירה. אנחנו סומכים על שיקול דעתם בבניית המדרג והאבחנה בין החשודים בתיק ובטוחים שימשיכו לפעול בנחישות למיצוי הדין באופן הולם. "אנחנו מצידנו נמשיך לעקוב ולפעול גם בהחמרת הענישה והפיקוח וגם בשינוי חקיקה. פרק המעצר לגבי כמה מהחשודים תם - אך ההליך לא נשלם".

ליטל ברסי משוחררת למעצר בית
ליטל ברסי משוחררת למעצר בית | צילום: חדשות 13

שלשום, גורמים במשטרה מתחו ביקורת על החלטת השופטת לשחרר את ברסי לביתה. לטענת המשטרה, השופטת לא הבינה את התיק ואת עצם מעורבותה בפרשה, וכי הגננת היא זו שהנחתה להרביץ ולהתאכזר לילדים, ולכן היא חייבת להישאר במעצר.