ההתעללות בגן ברמלה: גם בעלה של הגננת נעצר

המשטרה עצרה את הגבר, בן 42, בחשד לאלימות ולאי דיווח על הנעשה בגן, במסגרת הפרשה שנחשפה בחדשות 13. הורי הגן בקבוצת הוואטספ, מייד לאחר מעצרו: "מפלצת. אדם כל כך גדול - מסכן הילד שהוכה"

זמן צפייה: 01:02

המשטרה עצרה היום (שלישי) את בעלה של ליטל ברסי, הגגנת מהפעוטון ברמלה שבו על פי החשד אירעה התעללות בילדים. הגבר, בן 42, נעצר בחשד לאלימות ולאי דיווח על הנעשה בגן. כמו כן, במשטרה חושדים כי הגננת ובעלה מחקו את הצילומים ממצלמות האבטחה ושיבשו באופן מכוון את החקירה. בית משפט השלום בראשון לציון החליט להאריך את מעצרו בשלושה ימים.

ביום חמישי צפויים הורי הילדים לבקש מבית המשפט לפרסם את הסרטונים שמציגים את האלימות, לדבריהם, שהופנתה כלפי ילדיהם. ההורים הבהירו כי ימשיכו להפגין עד שיהיה פיקוח על הגנים ועד שתוחמר הענישה עבור מעשים אלו.

מייד לאחר שנעצר, הורי הגן הגיבו על מעצרו של הבעל בקבוצת הוואטספ המשותפת להם. אחת האמהות סיפרה כי הוא "אדם כל כך גדול", והוסיפה: "מסכן ברמות הילד שקיבל ממנו מכות. הוא מפלצת". הורים נוספים המשיכו להגיב, וכתבו: "אמאל'ה, מה קורה בגן הזה?", "כמה רפש עולה משם", "מרתיח ממש".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

נתניהו על דברי בנו: "ההפגנות פוליטיות – יש שם תופעות הזויות"

שר הבריאות: ניפטר מהסגר בסופי שבוע – זה לא עושה כלום

הצעיר שהותקף בנמל יפו: "אמר לי 'יא הומו' והתחיל לתת לי מכות"

התכתבות בין הורי הגן ברמלה, מייד לאחר מעצרו של בעלה של הגננת
התכתבות בין הורי הגן ברמלה, מייד לאחר מעצרו של בעלה של הגננת | צילום: חדשות 13

כזכור, בשבוע שעבר פורסם בחדשות 13 כי הורים לפעוטות בגן בשפלה הגישו תלונה במשטרה נגד סייעות, ומסרו לידיה תיעוד של האלימות הקשה שהופעלה, לכאורה, כלפי ילדיהם. עד כה נעצרו כמה סייעות, וכן בעלת הפעוטון - ברסי.

אתמול נחשפו התכתבויות בין ברסי לבין אמהות, אשר שיתפו אותה בחששות שלהן מפני הנעשה בגן. "אם הייתה בעיה - זה מטופל מיידית. סמכי עליי", כתבה ברסי לאחת האמהות. "מאתמול ישבתי על המצלמות ולא ראיתי שום דבר חריג. לא טלטול ולא שום אחיזה שאינה הולמת מאף אחת מהמטפלות".

הסייעות רוחמה סעד, אורלי שרגני, חני ננה צצשוילי ונירית סוייד, החשודות בהתעללות בפעוטות בגן ברמלה
הסייעות רוחמה סעד, אורלי שרגני, חני ננה צצשוילי ונירית סוייד, החשודות בהתעללות בפעוטות בגן ברמלה

ברסי אמרה לאם כי גם כאשר שיחקה עם ביתה היא לא ראתה שום עניין חריג, "כלומר היא לא הראתה לי טלטול או משהו. אני נוטה לחשוב שהטלטול הינו פרי דמיונה העשיר של בתך". לאותה אמא ביקשה להבהיר גם כי "כל דבר חריג שאת רואה מבחינת הילדה - את מעדכנת אותי באותו הרגע ולא חודש אחרי. היי בטוחה שבתך בידיים הכי טובות שיש", סיכמה בעלת הגן.

אתמול נעצרה ברסי לאחר שנחקרה בשנית. זאת, לאחר שביום שישי נחקרה בחשד לעבירה על חוק הפיקוח על המעונות. בעלת הגן הובאה לדיון בעניינה בבית משפט השלום בראשון לציון, שם הוארך מעצרה בארבעה ימים. השופטת אמרה בדיון כי ישנם סרטונים שקושרים את הגננת לאלימות כלפי הילדים. גם מעצרן של הסייעות החשודות הוארך בארבעה ימים.

ליטל ברסי, בעלת הגן ברמלה שבו על פי החשד התעללו בפעוטות
ליטל ברסי, בעלת הגן ברמלה שבו על פי החשד התעללו בפעוטות