האלימות בבתי החולים: מטופל תקף באגרופים אשת צוות ברמב"ם

סייעת בבית החולים בחיפה הותקפה לאחר שניסתה לסייע למטופל להתלבש, ואיבדה את הכרתה לכמה דקות. התוקף, תושב קריית אתא בשנות ה-50 לחייו, עוכב על ידי שוטר בית החולים שהוזעק למקום, ובהמשך תחליט המשטרה אם לבקש את הארכת מעצרו

זמן צפייה: 00:15

סייעת בבית החולים רמב"ם בחיפה הותקפה היום (רביעי) על ידי מטופל, ואיבדה את הכרתה לכמה דקות. האירוע התרחש ליד מיטת המטופל, תושב קריית אתא בשנות ה-50 לחייו, שאמור היה להשתחרר היום מאשפוז, והסייעת סיפרה כי ניסתה לסייע לו להתלבש - ואז הוא תקף אותה באגרופים היישר לראשה.

הסייעת נפלה לרצפה ואיבדה את הכרתה בעקבות התקיפה, והיא פונתה לחדר המיון עם חבלה במצחה. התוקף עוכב על ידי שוטר בית החולים שהוזעק למקום, ובהמשך תחליט המשטרה אם לבקש מחר את הארכת מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

ראש הממשלה יאיר לפיד הגיב לאירוע וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "לא יכול להיות שעובדת צוות רפואי בבית חולים תותקף בידי מטופל. אי אפשר להתעלם מהזעקה שעולה מהצוותים הרפואיים, שנאלצים לספוג אלימות בלתי נסבלת בבתי החולים ובמרפאות. נתמוך ונקדם כל הצעה שנועדה להגן על הצוותים הרפואיים, בדיוק כפי שהם שומרים עלינו. דמם של הצוותים הרפואיים לא יהיה הפקר".

דוקטור אירית מרטיק מחאה נגד אלימות בבית חולים רמב''ם
מחאה נגד אלימות בבית חולים רמב''ם