הבכיר שהוגשה נגדו תלונה על הטרדה: "אין לי מושג על מה מדובר"

הבכיר הפוליטי לשעבר, שנטען שביצע מעשה מגונה במלצרית סמוך לשירותים של מסעדת "שילה", התייחס לראשונה לתלונה. עו"ד מטעם המתלוננת: "הייתה שם בצורה ברורה הטרדה מילולית ומעשה מגונה"

זמן צפייה: 02:25

הבכיר הפוליטי לשעבר שנטען שביצע מעשה מגונה במלצרית סמוך לשירותים של מסעדת "שילה" היוקרתית בתל אביב, הגיב היום (שני) לראשונה לטענות נגדו. "אין לי מושג על מה מדובר, אף אחד לא פנה אליי", אמר לחדשות 13. "העירו את תשומת לבי לא אחד ולא שניים ולא שלושה, ואין לי מושג על מה מדובר. אם יזמינו אותי למשטרה אני סומך על שלטונות החוק שיבדקו כל מה שהם רוצים".

הוא היה אחד האנשים המשפיעים בפוליטיקה הישראלית בעשורים האחרונים. הסתבך בעבר בפרשייה פלילית, ולאחרונה פרש לעולם העסקים. אחת המסעדות האהובות עליו היא מסעדת "שילה" בתל אביב של השף שרון כהן, המסעדה של האלפיון העליון, של עשירי תל אביב. עו"ד סמדר ויינברג, שמייצגת את המלצרית שהתלוננה על הטרדה מינית, טענה כי "הייתה שם בצורה ברורה הטרדה מינית מילולית ומעשה מגונה".

באחד הערבים, כך סיפרה מלצרית במקום, אותה אישיות פוליטית בכירה לשעבר, הגיח מאחוריה באזור השירותים ועל פי החשד נגע בה באופן מיני ואף סינן לעברה אמירות מיניות. ויינברג פירטה וסיפרה כי "נשפכה טיפה של יין על השולחן, אז האדון הזה אמר לילדה בת 26 'וואו, אני רואה שיש לך שפיכה מוקדמת'. ואז בשירותים זה עבר לממש רמיזות מיניות הרבה יותר בוטות".

לכתבות נוספות בנושא >> 

המלצרית שטוענת שבכיר לשעבר בפוליטיקה הטריד אותה – התלוננה

תלונה במשטרה: בכיר לשעבר בפוליטיקה ביצע מעשה מגונה במלצרית

מסעדה
מסעדה | צילום: אילוסטרציה

"לכאורה, אחרי שהוא אמר לה את כל הרמיזות המיניות הוא אמר לה שהוא צוחק, זה כאילו בצחוק" המשיכה. "היא כבר חשבה שהוא הלך משם, ואז הוא בא מאחוריה ועשה מה שעשה", סיפרה ויינברג. הבוקר, הצעירה המלווה בפרקליטה הבכירה הגישה תלונה במשטרת מרחב ירקון על תקיפה מינית בשירותי המסעדה. "אחרי שהם בדקו בגוגל וראו מי זה הבנאדם, הם נלחצו", הוסיפה הפרקליטה. "לאט-לאט המתלוננת התבשלה בהחלטה הזאת ואמרה: 'די, עד כאן. אני לא אשמה בזה. הוא לא בסדר. אני הולכת לעשות לזה סוף'". דובר מרחב ירקון של המשטרה, סמי דז'ובס, אישר היום כי אכן הוגשה התלונה והמשטרה פתחה בבדיקה, ההערכה היא שבימים הקרובים הוא יזומן לחקירה.

ממסעדת שילה, שבה אירעה לכאורה ההטרדה המינית, נמסר בתגובה: "צוות העובדים במסעדת 'שילה' הינו חלק בלתי נפרד מהמקום. תחושת המוגנות של הצוות במקום עבודתו חשובה לנו עד מאוד ואנו מצרים על הפגיעה לכאורה שהתרחשה במקום העבודה על ידי לקוח. ברגע שנודע לנו על דבר הפגיעה כביכול הבהרנו לעובדת שלא מקובל עלינו שיתרחשו דברים כאלה במקום העבודה ואנו לצידה בכל דרך שתבחר לטפל באירוע. אנו מאמינים שהמוסדות המתאימים יטפלו בנושא במקצועיות. אנו מקווים שהטרדות ופגיעות בנשים יעלמו כבר מן העולם".