הצמיד סכין לגרונה ואיים להרוג אותה: שוטר סיור הואשם בתקיפת בת זוגו

מוחמד אל וואני בן ה-23, סייר במשטרה בתחנת משגב, הואשם כי איים על בת זוגו לאחר שזו לא הסכימה לתת לו את קוד הנעילה לטלפון שלה. הוא שלף סכין, הצמיד אותו לגרונה ואיים להרוג אותה. "האיום מתעצם כאשר מדובר בשוטר"

שלט המחלקה לחקירות שוטרים
שלט המחלקה לחקירות שוטרים | צילום: חדשות 13

כתב אישום הוגש היום (שלישי) נגד מוחמד אל וואני בן ה-23, סייר בתחנת המשטרה במשגב, בגין תקיפה, פציעה ואיומים על בת זוגו לשעבר. לפי כתב האישום, שהוגש על ידי המחלקה לחקירות שוטרים, אל וואני תקף את בת זוגו לשעבר כאשר סירבה לגלות לו את קוד הנעילה לטלפון שלה ואיים עליה שיהרוג אותה.

האירוע התרחש לפני כשבוע. השניים קבעו להיפגש והנאשם הגיע לאסוף אותה מביתה, אז הוא תקף אותה וכשסירבה למסור לו את קוד הנעילה לטלפון הוא שלף סכין, הצמיד אותו לגרונה ואיים להרוג אותה. בהמשך, היא ניסתה להתגונן והוא דקר אותה בידיה מספר פעמים.

אל וואני ברח מהמקום כשהטלפון בידו ונהג שעבר בסביבה הבחין בה והסיע אותה לתחנת המשטרה. היא פונתה לבית החולים ונזקקה לטיפול רפואי. במחלקה לחקירות שוטרים ביקשו מבית המשפט להורות על מעצר עד תום ההליכים. בבקשה נכתב כי "הסיכון מתעצם כאשר מדובר בשוטר, אשר לו נגישות לנשק משטרתי ואשר כבר הוכיח עצמו שיש בכוחו להוציא לפועל את איומיו המפורשים, להרוג את המתלוננת".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "בתחילת השבוע התקבלו חומרי החקירה במחלקת משמעת. נוכח כתב האישום החמור שהוגש ולאור חומרי החקירה יוזמן השוטר על פי חוק לשימוע לצורך שקילת פיטוריו מהחיל".