סוכן סמוי הפליל 42 חשודים בסחר והחזקת אמל"ח וסמים

במהלך 8 החודשים האחרונים הפעילה ימ"ר חוף את הסוכן, שעסק בפעילות עבריינית ושוכנע לחצות את הקווים ולפעול נגד שורת עבריינים. במהלך ההפעלה, שקיבלה את הכינוי "פרשיה 3003", נתפסו כלי נשק וסמים בשווי מאות אלפי שקלים

זמן צפייה: 01:31

סוכן סמוי שהפעיל ימ"ר מחוז חוף הביא להפללה של 42 חשודים בסחר והחזקת אמל"ח וסמים, כך הותר היום (שני) לפרסום. במהלך ההפעלה, שקיבלה את הכינוי "פרשיה 3003", נתפסו כלי נשק וסמים בשווי מאות אלפי שקלים.

במהלך שמונת החודשים האחרונים הפעילה ימ"ר חוף את הסוכן, שאותר ע"י מפלג המודיעין בימ"ר ועסק בפעילות עבריינית. הסוכן שוכנע ע"י מפעיליו לחצות את הקווים ולפעול נגד שורת עבריינים בתחום האלימות, סכסוכי הכנופיות, הסמים והנשק הלא חוקי.

המבצע המשטרתי למעצר עשרות החשודים בסחר באמל''ח וסמים
המבצע המשטרתי למעצר עשרות החשודים בסחר באמל''ח וסמים | צילום: דוברות המשטרה

הסוכן חדר לעולם הפשע ביישובים שונים ברחבי הארץ, ורכש את אמונת של סוחרי הסמים והנשק הלא חוקי. במהלך הפעלתו ביצע הסוכן כ-32 עסקאות של רכישת 3 אקדחים, 9 ק"ג מריחואנה ומאות גרמים של קוקאין.

הבוקר, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, פשטו למעלה מ-300 שוטרים על בתיהם של עשרות החשודים ועצרו אותם. בתום החיפושים נתפסו למעלה מ-150 אלף שקלים וכסף זר, 22 כלי רכב, בהם רכבי יוקרה, וכ-5 ק"ג חומר החשוד כמריחואנה, אשר על פי החשד הושגו בדבר עבירה, וכן ראיות נוספות.

שתילי קנאביס שנתפסו במעבדה לגידול סמים בכפר ורדים
שתילי קנאביס שנתפסו במעבדה לגידול סמים בכפר ורדים | צילום: דוברות המשטרה

בנוסף חשפו השוטרים מעבדה לגידול סמים מסוכנים בכפר ורדים שבגליל, ובה עשרות שתילים של קנאביס במשקל רב, וכן ציוד המשמש לגידול סמים. החשודים הועברו לחקירה במשרדי הימ"ר בחשד לעבירות של סחר בנשק, סחר בסמים, החזקת ונשיאת אמל"ח, החזקת סמים וקשירת קשר לביצוע פשע. בהמשך היום יובאו חלק מהעצורים לבית משפט השלום בחיפה לדיון בבקשה להאריך את מעצרם.

בשעות הלילה נערך טקס סיכום לפעילות הסוכן, ובמסגרתו אמר מפקד מחוץ חוף, ניצב יורם סופר: "זהו יום מיוחד במאבק בפשיעה שאת תוצריו אנו רואים בהפעלה מוצלחת זו. זוהי אחת מבין מיני הדרכים למיגור הפשיעה החמורה תוך נחישות, חוכמה, תעוזה ויוזמה. המחולל הכספי בהפעלה זו הינו סחר בסמים ואמל"ח, כסף אשר מניע ומזין את ארגוני הפשיעה בכלל. פעילות זו מצטרפת למגוון פעולות ופעילויות אותן מבצע המחוז במיגור העבריינות בכלל והאלימות בחברה הערבית בפרט. נמשיך לפעול בנחישות בדרכים מגוונות כנגד אותם עבריינים הפוגעים בביטחונם האישי של התושבים ולמיצוי הדין עימם".