בית המשפט רמז לזיכוי – ומח"ש חזרה בה מכתב אישום נגד שוטרת

במשך שנתיים התנהל משפט נגד שוטרת ממרחב איילון שהואשמה בשיבוש ובמתן דו"חות מזויפים על עבירות שלא בוצעו. במהלך המשפט עלו בעיות בראיות נגדה ובית המשפט העיר למח"ש לשקול מחדש. זמן קצר לפני הכרעת הדין, משכו במח"ש את האישום והשוטרת זוכתה

ניידת משטרה (ארכיון)
ניידת משטרה (ארכיון) | צילום: שאטרסטוק

שוטרת ממרחב איילון של המשטרה זוכתה מעבירות של שיבוש הליכי משפט ומתן דו"חות מזויפים בגין עבירות שלא בוצעו. ההחלטה לזכות התקבלה לאחר שהמחלקה לחקירות שוטרים חזרה בה מכתב האישום.

כתב האישום הוגש כבר לפני שנתיים נגד השוטרת. במהלך המשפט התגלו בעיות בראיות נגדה. בנוסף, מעת לעת העיר בית המשפט למח"ש לשקול מחדש את כתב האישום. לאחר שנשמעו כל עדי התביעה וההגנה, וסיכומי הצדדים, ורגע לפני הכרעת הדין, הודיעו במח"ש כי הם חוזרים בהם מכתב האישום.

עו''ד עדי כרמלי

עו"ד עדי כרמלי, סנגורה של השוטרת, אמר: "מח"ש ניהלה חקירה רשלנית והגישה כתב אישום שאפתני ביותר. כל תמרורי האזהרה והרמזורים הבוהקים שעלו פעם אחר פעם במהלך ניהול המשפט לא גרמו למח"ש להאט וליתן זכות קדימה לאמת העובדתית הפשוטה. מטרת החזרה של מח"ש מכתב האישום דקות לפני הכרעת הדין היא רצונה להימנע מביקורת שיפוטית על התנהלותה. אך את הביקורת שלנו לא נחסוך. עוול גדול נגרם ללקוחה שלי מהתנהלותה של מח"ש. הזיכוי היום הוא תחילת התיקון".