הסייעת שהסירה את תמונת רה"מ מהקיר בגן: "עזבתי את עבודתי"

בריאיון ל"צינור" סיפרה אסנת חגי שקיבלה תגובות קשות ואיומים בעקבות הסרטון שבו הורידה את תמונת נתניהו בגן שבו עבדה. עם זאת, הדגישה כי אינה מצטערת על המעשה: "לא אוותר על הערכים שלי"

זמן צפייה: 12:46

אסנת חגי היא משלבת אישית לילד עם צרכים מיוחדים בגן ילדים. לאחר שפרסמה סרטון שבו הורידה את תמונת ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיר הגן, הודיע שר החינוך רפי פרץ כי תזומן בקרוב לשיחת בירור. בריאיון ל"צינור" סיפרה חגי שעזבה את עבודתה בטרם שיחת הבירור.

"אני חסכתי לו את הדילמה - עזבתי את עבודתי היום", סיפרה חגי. "משרד חינוך שרוצה לנזוף בי משום שאני לא מוכנה לוותר על הערכים שלי, שאדם עם כתבי אישום מוצג בגן ואמור להיות הגאווה של הילדים – אני מצטערת, אבל לא ככה חונכתי בבית. אין לי שום דבר אישי נגדו אני פשוט לא חושבת שאדם עם כתבי אישום יכול לשמש דוגמה".

אסנת חגי, הסייעת שהורידה את תמונת רה''מ מהקיר בגן
אסנת חגי, הסייעת שהורידה את תמונת רה''מ מהקיר בגן | צילום: חדשות 13

לדבריה, היא מצטערת שהמעשה נעשה בגן עצמו אך לא מצטערת על עצם המעשה: "אני נכנסתי לגן, ראיתי את התמונה של ביבי מול העיניים שלי, משהו שאני רואה כל היום. אנחנו מלמדים את הילדים את ההפך הגמור וזה נורא הציק לי, אז יכול להיות שעשיתי שטות שנעשתה במסגרת המערכת, אבל לא אוותר על הערכים שלי".

חגי סיפרה שקיבלה איומים בטלפון ובהודעות פרטיות. "קיבלתי המון תגובות טובות אבל גם המון תגובות רעות. בהתחלה הגבתי להם אבל מהר מאוד הבנתי שאין טעם, אז פשוט הפסקתי להסתכל על התגובות. אני על הערכים שלי לא אוותר, על מקום העבודה שלי – בשמחה".

הגננת שהורידה את תמונת נתניהו
הגננת שהורידה את תמונת נתניהו | צילום: חדשות 13

"נתניהו יכול לצאת זכאי ואני לא חושבת שאמרתי משהו בצורה לא יפה או לא נאותה. על פי החוק הוא יכול לשמש ראש ממשלה, אבל על פי המוסר שלי לא".