פרסום ראשון: אישה נוספת התלוננה נגד בעלי מועדון "הפורום"

מעצרו של יוסי שוורץ הוארך בחמישה ימים נוספים במסגרת החשדות נגדו לביצוע עבירות מין, בהן אונס. לאתר חדשות 13 נודע כי אישה שמינית הגישה תלונה נגד שוורץ על אירוע שהתרחש לפני עשור

זמן צפייה: 03:29

אישה נוספת הגישה תלונה נגד יוסי שוורץ, בעלי מועדון "הפורום" בבאר שבע, שחשוד בעבירות מין חמורות בהן אונס. כך נודע הבוקר (חמישי) לאתר חדשות 13. תלונת האישה, שהיא השמינית במספר מאז התפוצצה הפרשה שנחשפה לראשונה בתוכנית "הצינור" בערוץ 13, היא על אירוע שהתרחש לפני 10 שנים. בית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרו בחמישה ימים נוספים.

כזכור, בית משפט השלום בבאר שבע האריך השבוע בארבעה ימים נוספים את מעצרו של יוסי שוורץ, בעלי מועדון הלילה "הפורום" בבאר שבע החשוד בעבירות מין, בין היתר גם באונס. שוורץ חשוד גם בהשמדת ראיות. בדיון ההארכה הזהירה נציגת המשטרה כי "החשוד מהווה סכנה לכל אישה שמגיעה לבלות במועדון. הפורום הוא מאורת פשע, שם מחפים כולם על מעשיו של איש אחד ונראה כי כל ילדה שנכנסת למועדון נמצאת בסכנה. הוא יודע לתדרך את כולם, מבחינתי ניתן לחשוב כי הוא הכין פקודת מבצע מראש ליום שבו הוא ייעצר".

יוסי שוורץ
יוסי שוורץ, בעלי מועדון הפורום | צילום: הצינור

כזכור, בחודש ינואר השנה הודיע שוורץ כי הוא יוצא לחופשה מכל תפקידיו בקבוצה ובמועדון, בעקבות התחקיר של אמיר שואן ומערכת "הצינור", שחשף חשדות רבים נגדו לעבירות מין, כולל אונס, אשר שודר ברשת 13. המעצר בשבוע שעבר הגיע בעקבות תלונה חדשה שהוגשה נגד שוורץ על ידי צעירה שטענה כי הוא אנס אותה במועדון. במשטרה קוראים לנפגעות שטרם התלוננו להגיע לתחנת המשטרה הקרובה ולהגיש תלונה.

בהודעה ששלח לצוות המועדון לאחר שידור התחקיר, כתב שוורץ: "בשנה האחרונה מתנהל כנגדי מאחורי הקלעים, מסע נקמה יזום של סחיטה והכפשות. כידוע משפחתי, שלושת בנותיי, הפורום ובעיקר הצוות המסור שהולך איתנו שנים רבות, חשובים לי מעל הכל, לכן החלטתי לצאת לחופשה מכל תפקידיי בקבוצה ובמועדון כדי להתרכז במאבק נחוש ובלתי מתפשר להוצאת האמת והצדק לאור".