הפרקליטות: הבדיקה קבעה כי לא בוצעו פעולות ריגול בתיקי נתניהו ללא צו

לפי הודעת הפרקליטות, מבדיקה שעשתה לא עולה כי המשטרה ביצעה פעולות האזנה למעורבים בתיקי רה"מ לשעבר נתניהו ללא צו משפטי. כמו כן, לטענת הפרקליטות לא נמצאים חומרי חקירה נוספים בתיק. בנוסף, במסגרת הבדיקה ייבדק גם בסיס הנתונים הפנימי של חברת NSO וממצאיו יפורסמו בהמשך

זמן צפייה: 03:47

הפרקליטות הודיע היום (ראשון) כי מבדיקה שעשתה לא עולה כי המשטרה ביצעה פעולות האזנה למעורבים בתיקי ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ללא צו משפטי - כפי שפורסם בחדשות 13. כמו כן, לטענת הפרקליטות לא נמצאים חומרי חקירה בתיקים נוספים של נתניהו. בנוסף, במסגרת הבדיקה ייבדק גם בסיס הנתונים הפנימי של חברת NSO וממצאיו יפורסמו בהמשך.

בפרקליטות בחנו האם הוצא צו מתאים למספרי הטלפון של המעורבים והאם הוצאו או התבקשו צווי האזנה נוספים. הבדיקות נעשו גם בנוגע לפעילות האזנת סתר רגילה וגם להאזנה בטכנולוגיות ריגול. בסך הכול בדקו בפרקליטות כ-1,500 מספרי טלפון שונים ונבדקו גם המעורבים בתיקים 1,270 ותיק 1,000 הישן.

בנוסף, הובהר כי הרשות לניירות ערך לא עשתה שום שימוש באף תוכנת ריגול מכל סוג. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט הארכה נוספת עד ליום רביעי על מנת לסיים את הבדיקה.

בנוסף לבדיקת הפרקליטות, בדיקתה של המשנה ליועצת המשפטית לממשלה, עמית מררי, עדיין מתנהלת ומסקנותיה צפויות להתפרסם בהמשך השבוע.