טלטול ואלימות: מנהלת גן ובתה הגננת נעצרו בחשד להתעללות בפעוטות

החקירה נפתחה לאחר שהתקבלה תלונה מהוריה של ילדה בת שנתיים, בחשד שהיא סובלת מהתעללות פיזית בגן בפ"ת, מה שהוביל לטענת ההורים לשינוי התנהגותי. מחומרים שנאספו ממצלמות האבטחה עולה כי החשודות טלטלו, משכו בשיער והטיחו את ילדי הגן ב"אלימות של ממש"

מצלמה בפעוטון
אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

מנהלת גן ילדים ובתה הגננת נעצרו הבוקר (שלישי) בחשד להתעללות בפעוטות חסרי ישע בגן בפתח תקווה. החקירה נפתחה השבוע עם קבלת תלונה מהוריה של ילדה כבת שנתיים, בדבר חשד כי בתם סובלת מהתעללות פיזית מצד האחראים בגן, שהביאו לטענתם לשינוי התנהגותי מצד הילדה.

מנהלת הגן, תושבת פתח תקווה בשנות ה-50 לחייה, ובתה, בשנות ה-30 לחייה, נעצרו לאחר ששוטרים מתחנת פתח תקווה גבו עדויות מהורי הילדה ובהמשך מהורים נוספים, לצד תפיסת מצלמות הגן וצפייה בחומרי התיעוד. בצילומים אותרו מקרים של אלימות קשה מאוד מצד הגננת כלפי כמה מהילדים בגן, במועדים שונים, ובכלל זה טלטול, משיכה בשיער, הטחה של הילדים ואלימות של ממש.

בתום החקירה נכלאו האם ובתה, ובהתאם לצורכי החקירה תבקש המשטרה מחר את הארכת מעצרן בבית המשפט. אמה של פעוטה בת שנתיים שהייתה בגן אמרה לחדשות 13: "אני רוצה למות. אני פשוט רוצה למות. שלחתי את הדבר הכי יקר לי לגן כשהיא בוכה ולא הבנתי למה עד עכשיו".

פעוטון (אילוסטרציה) | צילום: shutterstock

בסוף השבוע האחרון נעצרה סייעת במעון ילדים, תושבת באר שבע בת 48, בחשד להתעללות בקטינים חסרי ישע, לאחר שהוריה של ילדה שחזרה בחודש ינואר מהגן עם חבלה הגישו נגדה תלונה במשטרה. באירוע בגינו הוגשה התלונה התברר כי אין חשד לפלילים, אך בעקבות צפייה בצילומי מצלמות האבטחה בגן הבחינו השוטרים בסייעת נוקטת באלימות כלפי הילדים.