"יותר מ-70 אירועי אלימות": הוארך מעצרן של הגננת והסייעת מהפעוטון בפ"ת

בית המשפט האריך עד יום שני את מעצרן של עובדות הפעוטון בפתח תקווה שחשודות בהתעללות בחסרי ישע. נציג המשטרה סיפר בדיון כי טרם סיימו לעבור על כל התיעודים ממצלמות האבטחה. "משכו בשיערות, טילטלו והטיחו"

הפגנת הורים מחוץ לבית המשפט במהלך דיון בחשד להתעללות בגן בפתח תקווה

מעצרן ל אורלי דוידביץ ובתה דניאל, שניהלו גן ילדים בפתח תקווה וחשודות בהתעללות בפעוטות הוארך היום (חמישי) עד ליום שני. בדיון הארכת המעצר בבית המשפט אמר נציג המשטרה: "עד כה זיהינו מעל 70 אירועי אלימות וטרם סיימנו את הצפייה במצלמות האבטחה. מדובר בארבע מצלמות ונותרו לנו עוד עשרה ימים לצפות בהם".

עוד הוסיף נציג המשטרה כי "מאז הארכת המעצר הקודמת נחשפו עשרות מקרי אלימות חמורים חדשים .ישנם סרטונים חדשים הקושרים את השתיים וכן עדויות נוספות המצביעות על התנהגות דומה הזנחה ואלימות גם שנים קודם לכן. מדובר ב-15 קורבנות, חלקם משנים קודמות".

Whatsapp Image 2022 02 13 At 1
אורלי דוידוביץ ובתה דניאל החשודות בהתעללות בפעוטות

"ישנם תיעודים בהם נראת החשודה דניאל מכה את הפעוטות ,מושכת בשערות, מטלטלת  מטיחה, מאכילה בכפית ובקערה אחת את כל הילדים ובכך מסכנת אותם בתקופת נגיף הקורונה", סיפר נציג המשטרה, "בנימה אישית אחרי הסרטון הזה לא יכולתי לצפות יותר"' אמר לאחר שהציג את אחד הסרטונים ממצלמות האבטחה בדיון בבית המשפט.

הגננת, אורלי דוידוביץ, בשנות ה-50 לחייה ובתה הסייעת דניאל לייבוביץ דוידוביץ בשנות ה-30 לחייה הן החשודות, שתיהן תושבות פתח תקווה. נכון לעכשיו, החשד הוא שברוב האירועים דניאל ביצעה דברים לפעוטות בידיעת אימה, שלא עצרה אותה ולא דיווחה, על אף שהיא גננת מעל 15 שנה ומבינה את חומרתם. אורלי הודתה בחקירה שידעה על האירועים.

הוריהם של הפעוטות התאספו מחוץ לבית המשפט לקראת הדיון הקודם שנערך ביום ראשון והפגינו נגד הגננות: "אתן תהיו חסרות אונים ואתן תשלמו על כל מה שעשיתן. אני לא יכולה להסביר מה עובר על הורה שצופה בסרטונים של הילד שלו עובר את הדבר הזה ושומע את הצרחות שלו", צעקה אחת האימהות.