"תורידי מכנס": עשרות נעצרו בחשד לעבירות מין ב"בת 12" • תיעוד

לאחר שסמויה התחזתה לילדה וקיבלה עשרות פניות בעלות אופן מיני, יותר מ-30 גברים בגילי 70-20 נעצרו בחשד כי ביצעו עבירות מין בקטינות ברשת. "תסעי איתי לאילת - ג'קוזי, מוזיקה, כיף"

זמן צפייה: 02:15

הותר לפרסום: בזכות פעילות של שוטרת סמויה, יותר מ-30 גברים בגילי 70-20 נעצרו הבוקר (שני) בחשד לביצוע עבירות מין ברשת. הסוכנת הזדהתה בחדרי צ'אט כילדה בת 12, קיבלה עשרות פניות, והובילה להפללה של אותם עשרות גברים מרחבי הארץ. החשודים יובאו בהמשך היום לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון.

באחת הפניות שאל אחד החשודים "בא לך להוריד מכנס?", למרות שהסוכנת הבהירה כי היא בת 12. בפנייה אחרת נאמר לה: "תלטפי את התחתונים ותגידי לי מה את מרגישה". במקרה אחר, אחד החשודים ביקש שהשוטרת תשלח לו סרטון וטען בפניה כי "אם היה רוצה הוא היה יכול לסבך אותה בקלות", ואף עודד אותה לשקר לאמה, כדי שתיסע איתו לאילת. "תגידי שיש לך יום הולדת לחברה טובה - מה ג'קוזי, מוזיקה, כיף - לא בא לך?", כתב.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"נגע בי ובאמי במקביל": הצעירה שהותקפה ע"י הרב ברלנד – נחשפת

המומחים לקבינט הקורונה: רף ההדבקה מזנק – והממשלה לא עושה דבר

פרסום ראשון: 4 בכירים בצוות החקירה של נתניהו לא קודמו במשטרה

התכתבות בין פדופיל לשוטרת שהתחזתה לבת 12
התכתבות בין פדופיל לשוטרת שהתחזתה לבת 12 | צילום: דוברות המשטרה

חשודים הציפו את הסוכנת בהצעות מיניות בוטות, שלחו קובצי וידאו ותמונות פורנוגרפיות וכן צילומים, על פי החשד, של איברי מינם. חלק מהחשודים המשיכו את ההתכתבות המינית הבוטה עם ה"ילדה" בוואטסאפ לרבות שליחת תמונות בעלי תוכן מיני בוטה ביותר, וכן הצעות לתמיכה כספית.

החקירה הסמויה החלה לפני מספר חודשים, כאשר הוחלט במחוז מרכז של משטרת ישראל ליזום מהלך להצפת עברייני מין פוטנציאליים הפועלים ברשת ולמעצרם. למבצע אותרה חוקרת בשנות העשרים לחייה הנראית צעירה לגילה, ונבנתה עבורה זהות של נערה בת 12, כאשר לצורך הפעלתה נבנה מתקן שעוצב כחדר ילדים.

התכתבות בין פדופיל לשוטרת שהתחזתה לבת 12
התכתבות בין פדופיל לשוטרת שהתחזתה לבת 12 | צילום: דוברות המשטרה

מפקד מחוז מרכז, ניצב עמיחי אשד, אמר כי "יידע כל עבריין מין פוטנציאלי שנכנס לרשת ולאתרי השיחות בשביל לחפש קשר מיני עם ילדים, שמשטרת ישראל מחכה לו שם. הילדים שלנו חיים מול מסכים ומגפת הקורונה הגדילה את שעות החשיפה שלהם לרשת. הרשתות החברתיות ואתרי השיחות הם הרחובות והערים של שנת 2020, וברחובות הווירטואליים האלה, יש גם מי שאורב לטרף".

עו"ד אייל בסרגליק, שמייצג מספר חשודים בפרשה, מסר כי "עוד טרם העיכוב והמעצר כבר יצאה שוב הודעת דוברות. הגם שנראה לכאורה שמדובר בשידול אסור מטעם השוטרת, אשר הינה בחזקת סוכן מדיח, חומר הראיות אינו בפנינו ועדייו עומדת חזקת החפות למרשינו. עם קבלת בקשת המעצר נדע עוד פרטים".

עו''ד אייל בסרגליק
עו''ד אייל בסרגליק | צילום: ליאת מנדל

בתוך כך, שני נערים בני 15, ממערב הנגב, נעצרו בחשד לעבירות מין בקטינה כבת 10. על פי החשד, הנערים הכירו את הילדה ברשתות החברתיות ובמהלך מספר מפגשים ביצעו בה עבירות מין. בין החשדות שבגינם בני ה-15 נעצרו: בעילת קטינה מתחת לגיל 14, מעשה סדום בקטין מתחת לגיל 14 ופרסום תועבה ובו דמות קטין.