חשד: בן 30 הזמין קטינים למסיבות מין דרך האינסטגרם

תושב המרכז נעצר חשוד כי ניהל מספר עמודים דרכם ערך היכרויות ואירועים לנערים בגילי 13 ומעלה. הוא ביקש מהם תמונות ופרטים אישיים בטפסים וניהל עמם שיחות בוטות ושלח תכנים פדופיליים

Anonymous,male,on,a,laptop,at,night.,concept,of,internet
פדופיל, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

הוארך היום (שלישי) מעצרו של תושב המרכז בן 30 החשוד כי ניהל מספר עמודי אינסטגרם מהם הזמין קטינים למסיבות מין, שוחח עימם באופן מיני ובוטה, ביקש מהם תמונות ופרטים אישיים ואףך שלח להם סרטונים עם תכנים פדופיליים.

בתום חקירה סמויה שהתנהלה בחודשים האחרונים בלהב 433, נעצר אתמול החשוד במקום עבודתו בחשד לניסיון למעשה מגונה והחזקת פרסום תועבה ובו דמות קטין. החשוד ניהל עמודי אינסטגרם באמצעותם קידם, לכאורה, מסיבות מין המיועדות לקטינים ובגירים באזור המרכז, ערך הכרויות וחיבר בין העוקבים של עמודי האינסטגרם.

מהחקירה עולה כי הוא בפעל בשיטה של הפניית הקטינים למלא טופס רישום המכיל שאלות חודרניות ואינטימיות, שכללו בין היתר גם בקשה למסירת תמונות ופרטים אישים. לאחר שהיו שולחים את פרטיהם, היה מוסיף אותם לקבוצת וואטסאפ וטלגרם ומשוחח איתם באופן מיני שכלל סרטונים עם תוכן פדופילי והצעות להשתתפות במפגשים מיניים.  באחת ההודעות שפרסם בעמוד כתב: "ממצב מחר שישי, מארגן מפגש מציצות והפעם לגילאים הנמוכים 18-14".