חגיגת הסלבס על גג מלון בת"א: המנכ"ל זומן לשימוע במשטרה

סוכנות הדוגמניות עלית מודלס חגגה אמש בקרלטון בנוכחות נטע אלחמיסטר, אירית רחמים, טיילור מלכוב ומפורסמים אחרים. למארגן האירוע מיוחסת עבירה של הפצת מחלה מסוכנת. 4 חשודים נוספים עוכבו

זמן צפייה: 03:34

מנכ"ל מלון קרלטון בתל אביב הוזמן הבוקר (רביעי) לשימוע במשטרה, זאת לאחר שאמש התקיימה על גג המלון שבבעלותו מסיבה מרובת משתתפים - בניגוד להנחיות משרד הבריאות בתקופת מגפת הקורונה. למארגן האירוע מיוחסת עבירה של הפצת מחלה מסוכנת. ארבעה נוספים עוכבו לחקירה גם כן.

את המסיבה ארגנה סוכנות הדומניות "עלית מודלס", ובין היתר נכחו שם נטע אלחמיסטר, אירית רחמים, טיילור מלכוב, בר זומר ואורחים נוספים. מדוברות המשטרה נמסר: "נפתחה חקירה של אירוע רב משתתפים שהתקיים בניגוד לנהלים בגג של אחד מבתי המלון במרכז תל אביב. בנוסף, נבחנו היבטי הרישוי של האירוע".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הקטל בכבישים: רוכב אופניים חשמליים נהרג מפגיעת רכב ליד פ"ת

למרות העוצר: אלפים הפגינו בארה"ב; חיילים הועברו לוושינגטון

דיווח: 5 אזרחים נאשמים בירדן בתכנון פיגוע נגד מטרות ישראליות

במקביל, אתמול נערכה מסיבת חינה שקיימה חברת הכנסת לשעבר נאווה בוקר, לאחר שגם שם נצפו לא מעט פוליטיקאים וידוענים מתקהלים בניגוד להנחיות. בוקר טענה בריאיון בחדשות 13 כי "ממש לא צפצפו על ההנחיות, הקפדנו על כל הנהלים. עמד שומר בכניסה, צימצמתי את האירוע הזה למינימום האפשרי לפי ההנחיות. אתה לא יכול להכריח אנשים להישאר עם מסכות, הם נכנסו עם מסכות. תיטפלו למי שצריך. ביצעתי את הכול על פי התקנות, ביטלנו אירוע של 700 איש".

אירית רחמים ונטע אלחמיסטר במסיבה בקרלטון
אירית רחמים ונטע אלחמיסטר במסיבה בקרלטון | צילום: מתוך דף האינסטגרם של נטע אלחמיסטר
אירית רחמים במסיבה בקרלטון
אירית רחמים במסיבה בקרלטון | צילום: מתוך דף האינסטגרם של אירית רחמים

כזכור, רק אמש התעורר זעם בציבור בשל מסיבה שנערכה במגדל היוקרה U שבתל אביב, בבית משפחתה של בת הזוג של הזמר עומר אדם, שגם השתתף באירוע. זאת, בשל רעש חריג שלדבריהם עלה מהמקום, וכן זיקוקים שהופעלו. המסיבה הופסקה ובעלי המקום זומן לחקירה במשטרה. במסיבה נכחו, בין היתר, גם ליאור נרקיס ושלישיית מה קשור.

בתוך כך, התעורר זעם במשטרת תל אביב על קצין משטרה בכיר לשעבר שפרש לאחרונה, שהשתתף במסיבה ולטענת גורמים הפריע לשוטרים שהגיעו למקום. לטענת שוטרי הסיור, הקצין הבכיר בדימוס, שמתגורר בבניין, הטיח בשוטרים שאין להם סמכות להיכנס פנימה.

זיקוקים בבניין היוקרה בתל אביב
זיקוקים בבניין היוקרה בתל אביב
זיקוקים בבניין היוקרה בתל אביב
זיקוקים בבניין היוקרה בתל אביב