פרשת הסוחט והצא"פ: ייבחן אם להגיש כתב אישום נגד הנסחטים

פרסום ראשון: במענה לבקשת המועצה לשלום הילד, פרקליטת מחוז מרכז הודיעה כי בפרקליטות יבחנו אם להגיש כתבי אישום נגד מי שנסחט על ידי אלעד בן נון, שהתחזה לנער, לכד פדופילים וסחט אותם

זמן צפייה: 01:05

האם פרשת הסוחט וצו איסור הפרסום בפני תפנית? פרקליטת מחוז מרכז (פלילי), רחל אבישר-אבלס, אישרה כי הפרקליטות תבחן אם להגיש כתבי אישום נגד מי שנסחט על ידי אלעד בן נון שמואשם בסחיטה בפרשה.

לטור של מאור צור על פרשת אלעד בן נון - לחצו כאן

אבישר-אבלס אישרה את הדברים במענה לפניית המועצה לשלום הילד, שביקשה לבחון את הסוגיה. כזכור, בן נון מואשם כי התחזה לנער ונפגש עם גברים תחת אמתלה שהם מגיעים למפגש כדי לקיים יחסי מין ולאחר שחשף אותם, הוא סחט אותם כדי שלא יחשוף את זהותם.

הפרליקטות הציעה חיסיון מוחלט ל-30 מעורבים בפרשת הפדופיליה בתמורה לעדותם נגד מי שלכאורה סחט אותם, כך פורסם בחדשות 13. המעורבים הם בכירים בעולם הרפואה, ביטחון ועסקים שקבעו להיפגש עם אלעד בן נון, שהגדיר עצמו "צייד פדופילים" והתחזה לבן 15. בפגישה הוא חשף את עצמו וגרם להם לשלם לו ולעמותות נבחרות, כספים רבים.

נגד בן נון מתנהל משפט ב-3 השנים האחרונות במסגרתו הפרליקטות מבקשת לגזור עליו עונש של 10 שנים בכלא. לעומת זאת, אותם הבכירים אשר הגיעו לפגישה עם ה"נער", לא הוענשו לעולם.