בן משפחה של החשודים בהתעללות בבתם: "הם אנשים נורמטיביים"

זוג ההורים מחולון שחשודים בפגיעה בבתם בת השבעה חודשים שנמצאה עם חבלות קשות, הגיעו לדיון בהארכת מעצרם. האם שוחררה למעצר בית, מעצרו של האב הוארך. קרוב משפחתם: "לא מאמין שהם עשו זאת"

זמן צפייה: 00:34

זוג ההורים תושבי חולון החשודים בהתעללות ופגיעה בבתם בת השבעה חודשים, שנמצאה עם חבלות קשות, הגיעו היום (ראשון) לדיון בהארכת מעצרם. בית המשפט הורה לשחרר את האם למעצר בית, אך בשל המסוכנות ולשם השלמת פעולות החקירה, הורה על הארכת מעצרו של האב החשוד עד ליום שלישי. המשטרה צפויה לערער על ההחלטה לשחרר את האם למעצר בית - דיון בנושא ייערך מחר.

קרוב משפחתה של האם החשודה בהתעללות מסר לחדשות 13: "האם עברה לידה בניתוח קיסרי כשהיא מורדמת ומונשמת, הילדה נולדה במשקל של 700 גרם, העצמות שלה חלשות, הגוף שלה חלש, זה בגלל זה. ההורים שלה אנשים נורמטיביים, אני לא מאמין שהם יעשו דבר כזה".

עו״ד גדי זילברשלג, המייצג את החשודה, אמר: "אנו מברכים על החלטת בית המשפט לקבל את הטענות שלנו ולהורות על שחרור החשודה. אין ספק שמדובר בעניין מאוד מטריד, אבל מכאן ועד מעצר החשודה, כשאין שום בסיס לטענות כלפיה וללא עבר פלילי - ההחלטה לשחרר אותה היא נכונה".

כזכור, ההורים, בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו בשבוע שעבר, זאת לאחר שבתם התינוקת הגיעה לבית החולים שניידר בפתח תקווה, ואושפזה במקום עם חבלות חמורות.