המשטרה חוקרת: חשד לניסיון חטיפה של נערה בפרדס חנה-כרכור

על פי הדיווח, אלמוני ניסה להכניס לתא המטען ברכבו בכוח קטינה בת 16, תושבת פרדס חנה, בשעה שעסקה בפעילות ספורטיבית בכרכור. החשוד לא הצליח בניסיונו, ושוטרים שהוזעקו למקום פגשו בנערה, אשר לא נזקקה לטיפול רפואי, ופתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשוד - אשר נמלט ברכבו מהמקום

זמן צפייה: 01:56

המשטרה פתחה בחקירה הערב (שלישי) עם קבלת דיווח בדבר חשד לניסיון חטיפה בכרכור, כאשר על פי הדיווח אלמוני ניסה להכניס לתא המטען ברכבו בכוח נערה בת 16, תושבת פרדס חנה, בשעה שעסקה בפעילות ספורטיבית באזור.

האירוע התרחש שלשום, והנערה סיפרה כי היא נתקלה בגבר שעמד סמוך לרכב כהה ללא לוחית רישוי כשתא המטען שלו פתוח, ואז החשוד רץ אליה, הרים אותה על הכתפיים ונע לכיוון הרכב. הנערה זעקה לעזרה, ותושבים ששמעו את קריאותיה הגיעו למקום לפני החשוד הצליח להכניס אותה לתא המטען של רכבו.

שוטרים שהוזעקו למקום פגשו בנערה, אשר לא נזקקה לטיפול רפואי, ופתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשוד - אשר נמלט ברכבו מהמקום. השוטרים פתחו בסריקות אחר החשוד, והחקירה נמשכת כאשר השוטרים מתמקדים בתיעודי מצלמות האבטחה באזור. ככל הנראה היו בזירה עדים שטרם מסרו עדות, והמשטרה מבקשת שיגשו לתחנת זכרון יעקב למסור עדות.

פרדס חנה-כרכור
פרדס חנה-כרכור

אחותה של הנערה סיפרה הערב לחדשות 13: "היא יצאה לעשות הליכה בשעות הערב, ואז היא הרגישה שמישהו תופס אותה, מרים אותה, ומכניס אותה לבתא מטען של רכב. היא התחילה להיאבק בו עד שעוברי אורח שהיו שם זיהו את המצב ורצו לקראתה. החוטף ראה שהם מתקרבים ומהר ברח עם הרכב, כמובן אחרי דקות שהיא נלחמת בו ומנסה להשתחרר ממנו. אם היא לא הייתה נלחמת בו אי אפשר לדעת לאן זה היה מגיע. אי אפשר לתאר את התחושה ובטח לא את מה שחווינו כעשהודיעו לנו את זה".