העוזרת של מילצ'ן לא בטוחה שיגיע להעיד: "אמר שייתכן שיהיה בבורה בורה"

הדס קליין, לשעבר העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן, מסרה לארונה פרטים חדשים לפרקליטות. בין היתר סיפרה שהיא בכלל לא בטוחה שמילצ'ן יבוא להעיד

זמן צפייה: 02:03

שנתיים בדיוק אחרי שהמשפט החל ושבע שנים אחרי שהחלו להיגבות עדויות, הערב (שלישי) פורסם במהדורה המרכזית כי העדה המרכזית הראשונה בתיק נתניהו, הדס קליין, מספרת לפרקליטות פרטים חדשים – בעיקר בנוגע לאיש המפתח בתיק טובות ההנאה, ארנון מילצ'ן.

"הם עברו כל גבול", כעס מילצ'ן על כמות המתנות והטובות שנדרש להרעיף על הזוג נתניהו. הוא דרש מקליין שמנהלת החשבונות שלו תכין קובץ אקסל שבו יפורט כמה בדיוק עלו לו לאורך השנים הזוג נתניהו. "אם תרצי להעיד במשטרה", אמר מילצ'ן לקליין, "אבוא איתך".

היא טענה שאמר לנתניהו את הסכום הכולל של טובות ההנאה שהרעיף עליו. לדברי הדס קליין, "הנגישות של מילצ'ן לנתניהו הייתה כזו שכאשר טוני בלייר רצה פגישה עם נתניהו - הוא פונה למילצ'ן שיסדר לו אותה".

הדס קליין, העוזרת של מילצ'ן | צילום: חדשות 13

אבל יש גם מילצ'ן אחר: בחקירתו השנייה בלוס אנג'לס, הוא, מסתבר, התהפך - קליין התקשרה בזמן אמת לפרקליטיו. "מישהו דיבר איתו", היא אמרה להם. מי זה המישהו הזה? קליין לא פירטה. מילצ'ן אמור להעיד מתישהו בספטמבר. אם יבוא. למה אם? "הוא אמר לי שייתכן שיהיה בבורה בורה בזמן העדות", ציינה קליין במהלך ריענון הזיכרון, "אבל אני מעריכה שבסוף הוא יגיע ויעיד".

בתוך כך, מילצ'ן ניהל לפני מספר חודשים שיחות מאוד יוצאות דופן עם נתניהו עצמו, פרקליטו של נתניהו וטייקון שמקורב אליו. קצת אירוני שהאיש שבגללו נפתח המשפט, הפך לעד שאף אחד לא יודע אם יגיע להעיד, ואם כן – איך.