פרסום ראשון: תלונה שלישית על עבירות מין נגד גל אוחובסקי

לחדשות 13 נודע כי הוגשה תלונה נוספת, שלישית במספר, נגד היוצר ואיש התקשורת. גבר התלונן נגד אוחובסקי על מעשים מגונים כשמדובר בכמה מקרים שהתרחשו בשלוש השנים האחרונות

זמן צפייה: 00:55

תלונה שלישית הוגשה נגד היוצר ואיש התקשורת גל אוחובסקי. כך נודע הערב (שני) לחדשות 13. המתלונן הגיש תלונה בגין מעשים מגונים מצד אוחובסקי ולפי התלונה, מדובר בכמה מקרים שהתרחשו בשלוש השנים האחרונות.

כזכור, לפני כשבועיים הוגשה תלונה שנייה נגד אוחובסקי, בחשד שביצע מעשה אינוס ומעשה מגונה במסאז'יסט. המתלונן הגיש תלונה שלא חלה עליה התיישנות, משום שלדבריו האירוע התרחש במהלך השנה האחרונה.

אוחובסקי מסר בתגובה: "הפרסומים האחרונים גרמו לי לכאב וצער עמוקים שהובילו אותי להפסקת כל פעילותי הציבורית. אף שמעולם לי היתה כוונה לפגוע באף אדם, אני מתנצל מעומק הלב ובכנות מלאה בפני מי שמרגיש נפגע ממני".

גל אוחובסקי, עיתונאי
גל אוחובסקי

בתחילת נובמבר הוגשה התלונה הראשונה נגד אוחובסקי, בעקבות התחקיר שהתפרסם בתאגיד השידור הציבורי "כאן", שבו פורסמו עדויות כי אוחובסקי כפה את עצמו על גברים בניגוד לרצונם. בתגובה לתחקיר הודיע אוחובסקי כי הוא מפסיק את פעילותו בארגון הנוער הגאה איגי.

לפני כחמישה שבועות נחקר אוחובסקי במשטרה, ושוחרר לאחר חמש שעות חקירה. לפני מעט פחות מחודש הוא עומת במשטרה עם המתלונן הראשון. אוחובסקי הכחיש בעימות את המיוחס לו והעימות הסתיים תוך זמן קצר.