קצין משטרה בתפקיד רגיש נחקר בחשד לעבירות מין

הקצין הכיר צעירה ומערכת יחסים התפתחה בין השניים אך התבססה על מרמה, לאחר שלא סיפר לה כי הוא נשוי וכן מסר לה מידע רגיש אודות פעילותו במשטרה. מעדותה עולה כי חלק מהמפגשים ביניהם התקיימו בעת שהקצין היה במשמרת ורק כעבור חודשיים גילתה שרימה אותה

אזיקים
אזיקים, אילוסטרציה | צילום: רויטרס

קצין בתפקיד רגיש במשטרת מחוז מרכז נחקר במחלקה לחקירות שוטרים בעקבות תלונה של צעירה על כך שרימה אותה ושכב עמה - כך פורסם היום (רביעי) לראשונה בחדשות 13. בין היתר, עלה החשד כי מסר לה דברים רגישים מתוך פעילות משטרתית על מנת להרשימה. הקצין מואשם באונס, ומצדו טען שהכל היה בהסכמה.

על פי פרטי החקירה הידועים עד כה, עולה כי במחלקה לחקירות שוטרים אף ביצעו חקירה סמויה בשבועות האחרונים. מעדותה של הצעירה עולה כי היא הכירה את הקצין ובין השניים התפתח סוג של רומן. חלק מהמפגשים המיניים היו בזמן משמרת של הקצין, תוך שהוא משתף את הצעירה בפרטים הקשורים לעבודה על מנת להרשים אותה.

לדברי הצעירה, הוא לא סיפר לה שהוא נשוי והיא האמינה לו ורצתה בחברתו. רק כעבור חודשיים גילתה כי רימה אותה, לדבריה, והחליטה להגיש תלונה במחלקה לחקירות שוטרים כבר בחודש פברואר. השבוע זומן הקצין לחקירה בחשד לאונס והפרת אמונים.

Whatsapp Image 2022 05 11 At 2
עו''ד שי שקד המייצג את הצעירה

עו"ד שי שקד, המייצג את נפגעת העבירה, מסר בתגובה: "מרשתי הגישה תלונה במח"ש כנגד אותו קצין משטרה בטענה המרכזית לפיה הוא אנס אותה לאחר שהשיג את הסכמתה במרמה ותוך הטעיה מתמשכת בנוגע לנסיבותיו האישיות ובפרט להיותו איש נשוי. מרשתי סמכה עליו בהיותו שוטר במשטרת ישראל, נתנה בו אמון מלא ואף התאהבה בו לאחר שנתן לה להבין כי בכוונתו לקיים עימה קשר זוגי רציני ואמיתי ואף מעבר לכך".

"ברור כי אלמלא מצג השווא, היא לא היתה נפגשת איתו ובוודאי שלא מקיימת עימו יחסי מין. מרשתי מרגישה מרומה, מושפלת ופגועה מאד מהתנהגות השוטר כלפיה. בנסיבות העניין, מצופה כי השוטר יורחק מכל פעילות משטרתית, יועמד לדין משמעתי ופלילי וימצו עימו את מלוא חומרת הדין".